;
سرگرمی

به هوش تصویری امروز نگاه کنید، به نظر شما کدام شخص یک دکتر نیست؟

معمای دکتر: به هوش تصویری امروز نگاه کنید، به نظر شما کدام شخص یک دکتر نیست؟

تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیاری از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز شما را آماده و فعال نگه می دارد.

مجله اینترنتی گفتنی معمای دکتر را با شما به اشتراک گذاشته است. برای ارائه پاسخ به معمای دکتر، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

تصویر معمای دکتر

معمای دکتر

برخی معتقدند که سوالات هوش تصویری و آزمون هایی مشابه معمای دکتر، می تواند میزان هوش و قدرت دقت وتمرکز شما را به چالش بکشد. در تصویر سه مرد با لباس جراحی را مشاهده می کنید.

طبق تحلیل شما، کدامیک از این مردان، یک دکتر نیست؟ نظر خود را واضح بیان کنید! به یاد داشته باشید که شما برای حل این آزمون تنها 7 ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر معمای دکتر را مشاهده و بررسی کنید.

برای دیدن پاسخ معمای دکتر به پایین صفحه بروید:

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

.

.

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

.

.

پاسخ معمای دکتر

حتما ببینید: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

پاسخ معمای دکتر

فرد سمت راست دکتر نیست. آیا فهمیدید چرا؟

امیدوارم از آزمون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد.

برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

کاربرد تست هوش چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:
• انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
• انتخاب کارمندان.
• انتخاب مدرسه و رشته.
• تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.
قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش ‎بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض.

به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.
برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند.

وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند.

چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

آیا می توانید به سوال هوش بازداشتگاه پاسخ دهید؟

تست هوش مرگ عروس: اگر باهوشی کدام زودتر می میرد؟!

ببینید: مرد بی پول کدومه؟ چشم عقابی ها بگویند!

جالب است: آیا می توانید به تست بینایی ابر قهرمان پاسخ دهید؟ به نظر شما کدام شخص یک ابر قهرمان است؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. این تصویر مشکل داره سمت راستی چون شخص بی هوشه و اون آمپول بی هوشی داره،سمت چپی حتی چاقوی جراحی درست نگه نداشته،وسطی هم هنوز زخمی و شکافی نیست با پنس می خواد باز کنه که اونم مشکوکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا