;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آیا احتمال جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز واقعیت دارد؟

جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز: خانم خواننده بار دیگر شایعاتی مبنی بر به خطر افتادن ازدواجش با سام اصغری به راه انداخت. شاهزاده خانم پاپ حلقه اش را درآورد و بدون شوهرش به هاوایی رفت و یک خرس عروسکی و یک مدیر خوش تیپ را با خود برد. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

همچنین ببینید: لئوناردو دی‌کاپریو طلسم زیر 25 سال را شکست!

احتمال جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز واقعیت دارد؟

امیدواریم که الماس انگشت حلقه خواننده تنها به این دلیل دستش نباشد که بریتنی نمی خواهد حلقه خود را در اقیانوس در طول عکسبرداری های ساحلی گم کند. با این حال، روز گذشته سام نیز در ملاء عام بدون حلقه دیده شد. این زوج ستاره فقط 10 ماه پیش ازدواج کردند.

شاید جالب باشد: جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

بیوگرافی بریتنی اسپیرز

جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز2: بیوگرافی بریتنی اسپیرز

او خواننده و بازیگر آمریکایی است. وی مشهور به پرنسس پاپ است چرا که با فروش بسیار بالای آلبوم خود توانسته است رکوردی شگفت انگیزی را در گینس ثبت کند. در ۲ دسامبر ۱۹۸۱ میلادی (۱۱ آذر ۱۳۶۰ شمسی) در میسیسیپی واقع در ایالت‌های جنوبی آمریکا متولد شده است.

بریتنی اسپیرز در لوئیزانا بزرگ شده است. نام پدرش جیمی پارنل اسپیرز است که در زمینه پیمانکاری ساختمان فعالیت می کند و مادرش لین ارنه نام دارد و نویسنده ای نه چندان مطرح است. یک خواهر به نام جیمی لین دارد که او نیز همانند بریتینی، بازیگر و خواننده است. او یک برادر نیز دارد که تخصص برایان مدیر اقتصادی خانواده است. بریتنی از دو سالگی به خواندن و رقصیدن علاقه داشت.

جالب است: رابطه عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی!

بیوگرافی سام اصغری

او مدل و هنرپیشه فیلم های هالیوودی، اصالتاً آمریکایی – ایرانی است. او پس از انصراف از دانشگاه کالیفرنیا، به لس آنجلس سفر کرد و در آنجا به بدنسازی و پرورش اندام مشغول شد.

او در بدنسازی به آمادگی بدنی بالایی رسید که این موضوع باعث شد وی به یک مدل معروف در زمینه مد و فشن تبدیل شود. از دیگر فعالیت های سام اصغری، میتوان به مربی پرورش اندام اشاره کرد. سام با قدی ۱۸۸ سانتی متری و وزنی ۸۷ کیلوگرمی از استایل کم نظیری برخوردار است. سام اصغری در سال ۲۰۲۲ به طور رسمی با بریتنی اسپیرز خواننده معروف آمریکایی ازدواج کرد، این ازدواج باعث شد تا سام بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

همچنین ببینید: غصه خوردن بلا حدید: مامانم اجازه نمی داد مارک بپوشم!

جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز3: بیوگرافی سام اصغری

تولد و کودکی سام اصغری

وی در ۱۲ اسفند ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. ساموئل اصغری نام اصلی او است ولی در شناسنامه ایرانی خود سام اصغری ذکر شده است. نام پدرش مایک است که ریشه ای آمریکایی – ایرانی دارد ولی مادرش فاطمه، ایرانی است. در خانواده اصغری علاوه بر خود سام که فرزند آخر است، سه خواهر بزرگتر از سام وجود دارند که نام های آنان به ترتیب فرزانه، مدی و الی است.

زمانی که سام دو سال داشت پدرشان به آمریکا رفت تا شرایط را برای بردن خانواده خود به آمریکا فراهم کند. فرزانه (ملقب به فی)، متخصص پوست و زیبایی است و همچنین در صنعت مد و تبلیغات در کالیفرنیا فعالیت میکند.

بخوانید: کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

آشنایی و ازدواج با سام اصغری

در طی ساخت موزیک ویدئویی از بریتنی در سال ۲۰۱۶، از سام اصغری که از استایل کم نظیری در پرورش اندام برخوردار است استفاده کرد که در پی آن با یکدیگر آشنا شدند. آنها پس از ۵ سال رابطه در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ تصمیم گرفتند نامزد کنند و در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ عروسی خود را جشن گرفتند.

سام اصغری مشکلی برای نگهداری از شان پرستون و جیدن کیمز ندارد و بسیاری از وقت خود را برای سرگرمی با آن ها صرف می کند. در سال ۲۰۲۲ آن ها اقدام به بچه دار شدن کردند که در پی آن جنین این دو سقط شد. سام در صفحه شخصی خود ابراز تاسف در این باره کرد.

شاید برایتان جالب باشد:

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

نورسما در سریال ترکی شربت زغال اخته+ عکس همسرش

میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا