;
سرگرمی

پازل تصویری قلعه؛ قطعه گمشده را در این تصویر در 10 ثانیه پیدا کنید.

پازل تصویری قلعه؛ قطعه گمشده را در تصویر پازل تصویری قلعه پیدا کن، این یک معمای سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با به کار بردن منطق یا با فکر کردن حل کرد.

بازی فکری نوعی پازل است که باید حل شود. حل بازی فکری نیاز به تفکر جانبی دارد. شما باید به یک پازل از منظرهای مختلف نگاه کنید.

همچنین جالب است: دریاچه گنج عجیب: شهری در ایران که شما را پولدار می‌کند!

تصویر پازل تصویری قلعه

پازل تصویری قلعه 1

همچنین بخوانید: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

.

.

.

برای حل این بازی فکری کافیست به عکس پازل تصویری قلعه تمرکز کرده و با دقت مشاهده کنید. پس از یافتن راه حل بازی فکری، احساس می کنید که جایزه بزرگی را برده اید و خوشحالی وجودتان را در بر می گیرد.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

پاسخ پازل تصویری قلعه

پازل تصویری قلعه 2

آیا پازل تصویری قلعه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین بخوانید: دراکولا در واقعیت چه شکلی بود؟ خونخوارترین مردی که که کابوس مردم رومانی بود!

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی راکون مشابه؛ در این تصویر دو راکون شبیه همدیگه رو 8 ثانیه ای پیدا کن

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

همچنین جالب است: آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ آیا میتونید خون آشام را در این مهمونی پیدا کنید؟

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت ضرب المثل نرود میخ آهنین در سنگ!

آزمون شناسایی موجود شبه انسان،با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

باهوشها می تونید در مدت زمان 20ثانیه تست هوش اشکال هندسی و میوه را پاسخ دهید؟

تست تفاوت تصویری سرآشپز ماهر،می تونی در مدت 10ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنیم،

رئیس این کمپانی معروف دختر رو به خاطر خوشگلی زیاد اخراج کرد!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

دکمه بازگشت به بالا