;
سرگرمی

آیا شما یکی از 16 درصدی هستید که در عرض 15 ثانیه می فهمند کدام بطری اول پر می شود؟

تست هوش پر شدن بطری: آماده اید تا IQ خود را آزمایش کنید و ببینید کدام بطری در تست هوش پر شدن بطری اول پر شود؟ مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید سریع ترین راه را برای پر کردن مخزن آب خود بیابید یا خیر؟ بیایید آن را امتحان کنید.

آیا اماده چالش هستید ؟ همه ما دوست داریم که به چالش کشیده شویم و به نظر می رسد که چالش های منطقی در حال حاضر بسیار رایج هستند. مهارت های خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید تست هوش پر شدن بطری را حل کنید یا خیر! در این چالش منطقی ، تصویری از چندین لوله را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا بفهمیم کدام بطری آب ابتدا پر می شود. ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما با کمی صبر و تفکر منطقی، قادر خواهید بود معما را در کوتاه ترین زمان حل کنید.

 

تصویر تست هوش پر شدن بطری

تست هوش پر شدن بطری 1

.

.

.

برای اینکه مطمئن شوید که کدام بطری آب ابتدا پر می شود، باید تصویر را از نزدیک مشاهده کرد و نسبت به مشکلات احتمالی هوشیار بود. تمرکز بر چالش و توجه به هر ترفندی که ممکن است پنهان باشد ضروری است.توجه به تمام جنبه های معمای مخزن آب برای حل صحیح آن مهم است، از جمله توجه به لوله های مسدود شده و اذعان به اینکه انتظار می رود ظرف اولیه دارای جریان مداوم باشد. علاوه بر این، باید ظرفیت هر ظرف و میزان آب مورد نیاز برای غوطه ور شدن همه لوله ها را نیز در نظر بگیرید.

.

.

.

پاسخ تست هوش پر شدن بطری

تست هوش پر شدن بطری 2

آیا تست هوش پر شدن بطری را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: آتش بازی که انتخاب می‌کنید نشان می‌دهد که چگونه رهبری هستید!

داستان واقعی یوسف و زلیخا که بسیار جالب است+ عکس

چالش بینایی خلبان: زیر 5 ثانیه 3 تفاوت تصویر را پیدا کن و ثابت کن تیزبین هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا