;
سرگرمی

یه مورد غیر عادی در تولد اشکان ضبط شده، اون چیه؟

آزمون تولد اشکان: آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

این معما کاربران را کلک زد! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید. هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند.

 

خیلی جالبه: آزمون خانوم پولدار را حل کن تا بفهمم خیلی زرنگ و تیزی!

 

در تولد اشکان یه چیز غیر عادی وجود دارد. آیا شما جزئی بین هستید؟ اگر دقت خوبی دارید آزمون تولد اشکان را بلافاصله حل کنید.

تصویر آزمون تولد اشکان

خواندنی و مفید: آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

آزمون تولد اشکان- جشن تولد

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید دوباره به تصویر بالا نگاه کنید. در این نوع از چالش ها شما بایستی هیچ نشانه ای را از نظر خود در نگه ندارید. 

.

.

.

جالبه: آزمون شناسایی هنرمند فیک کدومه؟فقط قهارترین ها موفق می شوند!

.

پاسخ آزمون تولد اشکان

پاسخ آزمون تولد اشکان- یک دست درون بادکنک قرار دارد.پاسخ آزمون تولد اشکان: مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

 چالش جدید :تست هوش ثروتمندتر کدوم زنه؟ اگه باهوشی بگو!

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست های هوش شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید.

تست هوش می تواند سرگرمی مفیدی باشد

تست هوش توطئه گر کیه: اغلب، ما از انجام کارهایی که برای ما شادی و سرگرمی به ارمغان می آورد، دست می کشیم، زیرا فکر می کنیم ممکن است هزینه یا زمان زیادی برای ما داشته باشد، اما همیشه اینطور نیست. در حال حاضر، با امکانی که اینترنت می‌تواند فراهم کند، به‌ویژه برای کسانی که می‌دانند از کجا محتوای خوب پیدا کنند، امکان دسترسی به دریایی از اطلاعات و محتوای درجه یک وجود دارد.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد:

تست های جالب دیگر:

خیلی جالبه: تست هوش توطئه گر کیه؟ فقط افراد تیز قضیه رو زود می گیرن!

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

تست جالب و عجیب: آزمون دردناک که نتیجه اش شما را غمگین می کند! کی پولداره؟!

حتمن اینم ببین: سوال هوش واقعیت: اگه زبلی کی داره راستشو می گه؟!

اگه خیلی آدم خفنی هستی بگو تنها انسان این جمع کیه؟!!

تست هوش ریاضی که اینترنت را به آتش کشیده! باهوش ها آتش را خاموش کنید

حتما ببین: آزمون زن بی کلک تو این تصویر کیه؟ اگه کلک تو کارت نیس بگو!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من اول درباره سیب تو دستش و خلوتی با توجه به تعداد بشقاب ها فکر کردم ولی چند دقیقه بعد متوجه دست ✋ شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا