;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

آرایش صورت گرد: بسیاری از ما با آرایش کردن می‌خواهیم زیباتر به نظر برسیم. برای رسیدن به این هدف هم اشتباه بزرگ آن است که فکر کنیم هر چقدر آرایش بیشتری داشته باشیم، زیباتر هم می‌شویم.

در صورتیکه اگر آرایش مناسب مدل چهره ما نباشد و مهمتر اینکه نتواند نقطه ضعف‌های ما را بپوشاند؛ نه تنها ما زیباتر نمی‌شویم که نکات مثبت و طبیعی صورتمان را از دست می‌دهیم.

افرادی که صورت‌های پر دارند؛ حالا به علت اضافه وزن یا هر چیز دیگری برای اینکه به صورت‌شان فرم بهتر و باریک‌تری بدهند راه‌های زیادی دارند که با کمی دقت می‌توانند آن را اجرا کنند.

آرایش صورت گرد:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

آرایش سلنا گومز

اصل اول؛ کانتور کنید!

یکی از نکات مهم آرایشی برای افراد دارای صورت چاق این است که باید صورت خود را کانتور کنند. کانتورینگ می‌تواند کمک کند که صورت شما لاغرتر و نه چندان گرد نشان دهد.همچنین باید از سایه‌های تیره‌تری از کرم پودر، برنزه یا کانسیلر هم استفاده کنید؛ چون رنگ‌های روشن صورت را بزرگتر نشان می‌دهند.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

رژ لب مهم‌تر از کانتور!

آرایش صورت گرد: استفاده از رژ لب یکی دیگر از راه‌های عالی برای لاغرتر و کشیده‌تر نشان دادن صورت شماست. کانتور کردن صورت، استفاده از سایه چشم و آرایش چشم به جای خودش اما استفاده و انتخاب درست رژ تکمیل کننده این مورد است.رژ لب‌های طیف قرمز برای شما مناسبترین هستند؛ یعنی رنگ توتی، قرمز یا آلویی. این رنگ‌ها تمرکز را روی صورت شما می‌چرخاند و لب‌ها می‌رساند و راه بسیار ساده‌ای برای لاغرتر نشان دادن صورت شماست.گروه دیگر رنگ رژ که می‌توانید انتخاب کنید (البته در رتبه دوم قرار می‌گیرد)؛ تنالیته قهوه‌ای و کرم است.

مفید و موثر: رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

برنز کنید

کلا به سمت تنالیته برنز و قهوه‌ای رفتن هر صورتی را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. اما باید اصول آرایش روی رنگ صورت برنز را هم رعایت کنید.مثلا گونه‌های خود را با رنگ پر رنگ‌تر و تیره‌تری بزنید. روی خط فک هم کانتور تیره حتما بزنید.

کاربردی از دست نده: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

رژگونه را فراموش نکنید

آرایش صورت گرد: رژگونه به صورت شما زاویه می‌دهد اما نه هر رنگی و بهتر است در این مورد هم از رنگ‌های تیره و ماست استفاده کنید.دقت کنید که رژگونه را خیلی به بینی نزدیک یا پایین‌تر از استخوان گونه خود نزنید.

ابروهایتان را صاف بردارید.

آرایش صورت گرد: دقت کنید که شما می‌خواهید صورت خود را کوچک‌تر نشان دهید. با در نظر گرفتن این موضوع با انتخاب مدل ابروی قوس دار و هشتی باعث نشوید صورت شما بزرگتر نشان داده شود. بهترین مدل ابرو برای شما خطی است.

خط چشم گربه‌ای بکشید

آرایش صورت گرد: همه ما اهمیت چشم‌ها را در صورت می‌دانیم. اولین نقطه برخورد با آدم ها. پنجره‌ای که ما را به آن‌ها جذب و یا دفع می‌کند. شما اگر صورت پری دارید و می‌خواهید خط چشم بکشید حتما به سراغ خط چشم‌های کشیده و بالدار و یا گربه‌ای بروید.این خط چشم‌ها به گردی صورت را متعادل می‌کند.

هایلایت کردن پلِ بینی

آرایش صورت گرد: یکی دیگر از کارهای بسیار مهم برای شما که می‌خواهید صورتی کشیده‌تر داشته باشید استفاده از پودر هایلایت کننده روی پل بینی، در مرکز پیشانی و فقط یک لمس و نقطه کوچک روی چانه است تا تصویر چهره‌ای تراشیده‌تر را بسازید.

 اهمیت مدل مو

اگر اصول آرایشی را رعایت کرده باشید اما مدل موی شما به صورتتان نیاید بدانید ۴۰ درصد دورتر از نقطه‌ای قرار گرفته‌اید که می‌توانست صورت شما را کشیده نشان دهد. در این مورد حتما با آرایشگر خود مشورت کنید.اما این نکته را هم بدانید که مدل‌های خیلی کوتاه صورت را پُرتر نشان می‌دهد و مدل‌هایی که تا سرشانه می‌آیند و کناره‌های صورت شما را می‌گیرند یکی از بهترین مدل‌ها هستند. خصوصا اگر روی موهای‌تان رنگ‌های روشن‌تر در بیاورید.

مطالب جالب دیگر که باید دیدن کنید:

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

شب یلدا برای عروس چه هدیه هایی می خرند؟ آیا داماد هم کادو می گیره؟

زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا