;
سرگرمی

پیش بینی های بابا ونگا: حکمرانی مسلمانان بر اروپا تا سال 2043؟!

پیش بینی های بابا ونگا: وب سایت گفتنی مطالب دانستنی و عجیب و داستان های خود را در این بخش ها به اشتراک می گذارد که می توانید ببینید:

همچنین در دسته بندی سرگرمی انواع تست های شخصیت و معماهای تصویری ما را را می توانید ببینید و خانواده و دوستانتان را به چالش بکشید.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

بابا وانگا، پیشگوی عارف مسلک مشهور بلغارستانی و ملقب به نوستراداموس بالکان که سالها قبل از دنیا رفته همچنان با پیشگویی ترسناک خود مردم جهان را به وحشت می اندازد.

در ادامه پیش بینی های بابا ونگا را برای سال جدید بخوانید. به نظرتان چقدر آن ها می تواند درست باشد و تحقق بیابد؟

پیش بینی های بابا ونگا: تغییر مدار زمین

پیش بینی های بابا ونگا- عکس

بسیاری از مردم بر این باورند که پیش ‌بینی ‌های بابا ونگا همچنان پس از مرگ او در سال ۱۹۹۶ به واقعیت بدل می شوند.

او گفته بود که در سال 2023 مدار زمین تغییر می کند. مشخص نیست که معنای این پیشگویی چیست اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اثرات ویرانگری خواهد داشت.

کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد.

یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.

پیش بینی های بابا ونگا: سفر در زمان و نامیرایی انسان ها

همچنین در سال ۲۲۸۸ سفر در زمان ممکن خواهد شد و در سال ۳۷۹۷ تمامی انسان ها زمین را ترک خواهند کرد. وی مدعی شده که در سال ۴۵۹۹ بشر به ابدیت و نامیرایی دست خواهد یافت و در سال ۵۰۷۸ انسان چیزی که به نام جهان هستی شناخته می شود را ترک خواهد کرد.

پیش بینی های بابا ونگا: نابودی اروپا تا سال 2025

بابا ونگا مدعی شده که در سال ۲۰۲۵ بخش زیادی از اروپا غیرقابل سکونت خواهد شد و در سال ۲۰۲۸ بشریت یک منبع انرژی جدید روی سیاره زهره کشف خواهد کرد و در سال ۲۰۳۳ نیز سطح آب دریاها به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بعضی از نقشه های اقلیمی نیز زیر آب رفتن شهرهایی از آمریکا و اروپا نظیر ونیز و آمستردام را پیش بینی کرده اند که در مقاله زیر می توانید بخوانید:

این پیش بینی و زمانبندی ها دقیق باشند یا خیر معلوم نیست؛ اما محققان بر این موضوع توافق دارند که آینده کره زمین و محیط زیست نامطلوب خواهد بود.

پیش بینی های بابا ونگا: تسلط مسلمانان بر اروپا

از پیش بینی های دیگر می توان به حکمرانی بی چون و چرای مسلمانان بر اروپا در سال ۲۰۴۳ اشاره کرد. بعضی از راست گرایان و احزاب مایل به محافظه کار نیز با مهاجرت مسلمانان به اروپا مخالفند و معتقدند که آن ها ترکیب جمعیتی را به خطر خواهند انداخت. با این حال چندان روشن نیست که منظور این پیش بینی از تسلط “مسلمانان” چیست و چه نتایجی می تواند به همراه داشته باشد.

پیش ‌بینی ‌های بابا ونگا: در همین حال، بنا به ادعای بابا ونگا در سال ۲۰۴۶ با تقویت فناوری های مربوط به پیوند اعضا بسیاری از مردم کره زمین بیش از یک صد سال زندگی می کنند. او همچنین مدعی بود که در سال ۲۱۰۰ شب کاملا از سیاره ما رخت بر می بندد و نور مصنوعی به جای خورشید زمین را روشن نگه خواهد داشت.

پیش بینی های بابا ونگا: بابا ونگا که بود؟

بابا ونگا  (Baba Vanga) (۳۱ ژانویهٔ ۱۹۱۱ – ۱۱ اوت ۱۹۹۶) زنی نابینا ساکن بلغارستان بود که به گیاه‌درمانی نیز می‌پرداخت. افراد زیادی از گوشه و کنار دنیا اعتقاد داشتند که وی دارای توانایی‌های فراطبیعی بوده‌است.

به ادعای بعضی منابع وی تجزیهٔ اتحاد جماهیر شوروی، تاریخ مرگ ژوزف استالین، فاجعهٔ چرنوبیل، حملات ۱۱ سپتامبر و غرق‌شدن زیردریایی کورسک را پیش‌بینی کرده بود. اما افراد نزدیک به وی، پیش‌بینی‌های نسبت داده شده به وی در منابع اینترنتی را تکذیب می‌کنند.

از جمله موارد نسبت داده شده به بابا ونگا آن است وی پیش‌بینی کرده بود که فینال جام جهانی ۱۹۹۴ میان دو تیم که نام آن‌ها با حرف ب آغاز می‌شود، انجام خواهد شد. درحالی که این مسابقه بین ایتالیا و برزیل برگزار شد. ایتالیا در مرحلهٔ نیمه‌نهایی آن سال بر بلغارستان غلبه کرد.

وی همچنین پیش‌بینی کرده بود که جنگ جهانی سوم در نوامبر ۲۰۱۰ آغاز و تا اکتبر ۲۰۱۴ طول خواهد کشید.

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

بدترین کشورها برای اخذ تابعیت: این کشورها به شما اقامت شهروندی نمی دهند!

غذاهای مورد علاقه دیکتاتورهای تاریخ: از آدمخواری تا مار کبابی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا