;
سرگرمی

چالش بینایی جوراب زمستونی که با بقیه ست نیست پیدا کن! 3 ثانیه زمان داری

چالش بینایی جوراب: تست بینایی تصویری جذاب از یک شی یا طراحی یا تصویر است که از منظرهای مختلف ظاهر متفاوتی دارد. این تست ها بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا برخی از ویژگی های شخصیتی شما را روشن می کنند.

در میان سرگرمی‌های مورد علاقه کاربران اینترنت، تست بینایی جوراب خودنمایی محبوبیت زیادی پیدا کرده و اغلب در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده‌اند، زیرا علاوه بر گذراندن مدتی سرگرمی موفق به کشف ویژگی‌های متفاوتی در مورد هوش یا شخصیت خود می‌شوند. زیرا آنها به واکنش های مغز مربوط می شوند.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

حتما در دور و اطرافتان دیده اید آدم هایی را که کوچک ترین جزئیات را به خاطر می سپارند. شاید خودتان جزو همان آدم ها باشید یا دلتان می خواهد باشید. هیچ کس از اینکه حواس پرت است خوش حال نمی شود.

گفته می شود افرادی که هوش تصویری خوبی دارند تست های بینایی، هوش محیطی و تصویری ما را نشان می دهند و در این تست ها موفق عمل می کنند، معمولا کارآگاه ها و جاسوس های خوبی از آب در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیند! اگر هوش تصویری‌تان خوب نیست نگران نباشید؛ شما از طریق چالش بینایی جوراب و تست های دیگر می توانید میزان دقت تان را به مرور افزایش دهید.

شاید برایتان جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

چالش بینایی جوراب زمستونی که با بقیه ست نیست پیدا کن! 3 ثانیه زمان داری

خیلی جالبه: آزمون بینایی کلید: از هر 50 نفر یه نفر موفق میشه تو 4 ثانیه پیداش کنه!

چالش بینایی جوراب

این هم جالبه: تست هوش قناد مخوف رو شناسایی کن و مهمونا رو از مرگ نجات بده!

.

.

از دست ندین: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

.

چالش بینایی جوراب:

 شما برای حل این تست زمان زیادی ندارید. تا می توانید تمام توجه خود را در این لحظه متمرکز کنید.

.

حتما ببینید: درمان زانو درد با روغن کرچک اگر از درد شدید زانو رنج می برید+ روشی تضمینی

.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

.

جواب چالش بینایی جوراب

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

این تست رو از دست نده: معمای کلیسای سنت باسیل: شی شبیه به لامپ را در این منظره بیابید!

جواب چالش بینایی جوراب

تست های بینایی

چالش بینایی جوراب: تست بینایی روز به روز در شبکه ها محبوب تر می شوند. چالش‌های بینایی کارآمدترین راه برای تمرین روزانه مغز هستند. هزاران کاربر وجود دارند که به این نوع چالش های بصری علاقه مند هستند تا خود را محک بزنند و همچنین چابکی بصری و ذهنی خود را اعمال کنند. همچنین، بسیاری از کاربران اینترنتی وجود دارند که فقط به دنبال رقابت با دوستان و خانواده خود هستند.

این نوع بازی های شناختی مضامین مختلفی دارند. چالش‌هایی وجود دارد که در آنها باید یک شی، یک حیوان را پیدا کنید یا به سادگی ببینید آیا در یک تصویر خاص خطایی وجود دارد یا خیر. آنها همچنین در دشواری طراحی آنها متفاوت هستند.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

چالش بینایی جوراب: محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها مانند چالش بینایی جوراب به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

این مطالب را هم از دست ندهید:

خیلی جالبه: گریه در عصبانیت خوب یا بد؟ چرا از عصبانیت گریه می کنیم؟

این تست هم غوغا کرده: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

این هم جالبه: آزمون شناسایی دزد مخفی: کدام خانواده یک دزد را قایم کرده اند؟!

این هم جالبه: معمای تصویری زنبور در این اتاق قایم شده؛ اگر بینایی خوبی دارید در 4 ثانیه پیدایش کنید!

تست بینایی 6 ضلعی: افرادی که رنگ ها رو خوب تشخیص میدن اونی که فرق داره می بینن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا