;
سرگرمی

اگر در ریاضی مهارت دارید، پاسخ مشابه معادله 14:44:8 را بیابید!

آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن: پازل های ریاضی راهی عالی برای آموزش مغز شما برای حل مسائل پیچیده و توسعه مهارت های فردی خود با اعداد هستند. برخی از این معماها ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسند، اما در واقع نیاز به تفکر و رویکردی روشمند برای رسیدن به راه حل صحیح دارند.

به هر حال، بسیاری از افراد در آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن مردود شده اند . آیا شما هم یکی از آنها خواهید بود؟ همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، ماموریت شما یافتن معادله ای شبیه به 14:44:8 است.

خوشبختانه لازم نیست معادله دیگری طراحی کنید، زیرا فقط باید از بین پیشنهادات ارائه شده یکی را انتخاب کنید. در واقع، قبل از انتخاب، ابتدا باید به دقت در مورد راه حل فکر کنید . از آنجایی که سازنده معما محدودیت زمانی تعیین نکرده است، شما برای حل آن زمان دارید. تمرکز کنید و اجازه ندهید عوامل حواس پرتی مانع حل معادله شوند.

خیلی جالبه: 12 تفاوت تصویری آرایشگاه زنانه را در کمتر از 20 ثانیه بیابید!

تصویر آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن

آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن 1

.

.

.

اولین و مهمتر از همه مسایل، پازل ها با آموزش مغز شما برای حل مسائل پیچیده به رشد مهارت های ریاضی شما کمک می کنند. آنها همچنین می توانند راهی عالی برای تفریح ​​و گذراندن وقت باشند، چه به تنهایی و چه در گروه، با دوستان یا خانواده خود باشید. بنابراین آنها یک راه موثر برای کاهش استرس و اضطراب شما هستند. برای دیدن نتایج آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن به ادامه مطلب بروید.

.

.

.

پاسخ آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن

این معادله به شکل (a + c) x 2 = b => است

(14 + 8) × 2 = 44

این الگویی است که بسیار شبیه گزاره C است.

=> (5 + 11) × 2 = 32

به عبارت دیگر، پاسخ سوال => C، 5: 32: 11 است.

آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن 2

آیا آزمایش مهارت ریاضی با معادله خفن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا