;
سرگرمی

آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش؛ اگه چشمات از عقابم تیزتره ایموجی متفاوت را در 8 ثانیه پیدا کن.

آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش؛ بینایی شما چقدر قوی است؟ آیا آدمی هستید که فوری متوجه تغییرات می شوید یا اینکه حتی گاهی وسایل جلوی چشمتان را پیدا نمی کنید؟! چه آدم تیزبینی باشید چه نه، آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش برایتان سود و فایده های زیادی دارد.

این تست هم بینایی شما را قوی تر می کند و هم اینکه به شما نشان می دهد چقدر دقت تان بالاست.فقط کافیست آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش را در 8 ثانیه حل کنید.

 

تصویر آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش

آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش 1

.

.

.

بسیاری از مردم می گویند بازی های فکری تنها راه برای بهبود دانش انسان می باشد،آیا چنین مطلبی درست است! مطمئنا خیر، بازی فکری یکی از راه های ارتقاء دانش است. بنابراین اگر نمی توانید پاسخ ها را به درستی پیدا کنید، هیچ مشکلی وجود ندارد و نشان می دهد که سطح IQ شما می تواند بهتر باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش

آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش 2

آیا آزمون بینایی ایموجی شیطان بنفش را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

 معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است.

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

 گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا