;
سرگرمی

سوال هوش جنایتکار: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

سوال هوش جنایتکار: امروز یک سوال هوش تصویری برای شما آماده کرده ایم که در آن می توانید مهارت های کارآگاهی خود را به نمایش بگذارید.

همچنین ببینید: تست هوش پسر مجرد: کدام پسر تنها زندگی می کند؟!

 

سوال هوش جنایتکار: جنایتکار تصویر کیست؟

 

سوال هوش جنایتکار

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

.

.

.

.

.

جواب سوال هوش جنایتکار

توضیح جواب سوال هوش جنایتکار:اگر دقت کنید، می‌بینید که تمام لباس‌ها واقعاً خوب فکر شده و ساخته شده‌اند و مرتبط و مناسب اند، به جز شماره 3.

او از قبل گوشی‌پزشکی خود را هنگام ارتکاب جنایت پوشیده بود و عجله کرد تا هر چیزی را که می‌توانست برای ساختن لباس بپوشد: جمجمه. ماسک، شنل خون آشام، شلوار هالک، و حتی یک بوته را برای استفاده به عنوان تی شرت برداشت، اگرچه این نمادها هیچ ارتباط آشکاری با یکدیگر ندارند.

جواب سوال هوش جنایتکار

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

 

لینک های مرتبط:

ثابت کنید که مشکل بینایی ندارید: بلافاصله گربه را پیدا کنید

آیا آدم خوبی هستید؟ مرد یا قایق یا اقیانوس؟

این عکس چه اشکالی دارد؟ 98 درصد پاسخ اشتباه داده اند!

سوال هوش ساده که اگر نتوانید حل کنید عجیب است!

 

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. جواب سوال رو درست دادید ولی توضیحاتش هیچ ربطی به اینکه چرا فرد جنایتکاره نداشت.
    طرف گوشی پزشکی داره یعنی یک پزشکه و به آناتومی بدن انسان ها آشناست‌ . اون یک نفر رو کشته و از استخوان جمجه اش برای خودش نقاب درست کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا