;
سرگرمی

آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن؛ میتونی ایموجی متفاوت را در 7 ثانیه پیدا کرده و این تست بینایی را حل کنی؟

آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن؛ آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن را میتونی حل کنی و ایموجی عجیب و غریب را پیدا کرده و این معمای تصویری را حل نمایید؟ وقت آن است که مهارت های حل خود را ثابت کنید تا بررسی کنید که چقدر در حل بازی های فکری مهارت دارید.

اگر مایل هستید می توانید یک ساعت نیز همراه خود داشته باشید و بررسی کنید که آیا می توانید پاسخ را در بازه زمانی مشخص پیدا کنید.

 

تصویر آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن

آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن 1

.

.

.

اگر شما بچه مدرسه ای دارید، مشکلی نیست. شما پازل های بازی فکری را در آن سطح دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت، اگر شما بزرگسالی هستید که علاقه مند به حل بازی های کمی پیچیده تر هستید، بازی های فکری را در آن سطح را در وب سایت ما می بینید. اگر شما یک فرد مسن هستید، می توانید این سوالات بازی فکری را یاد بگیرید و به نوه های خود آموزش دهید. ممکن است از حل بازی فکری با فرزندان، خانواده یا دوستان خود در سایت ما لذت ببرید.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن

آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن 2

آیا آزمون بینایی ایموجی صورت بوسیدن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − سه =

دکمه بازگشت به بالا