;
سبک زندگیمهارت های زندگی

چرا باید تماشای فیلم به صورت خانوادگی را در برنامه هفتگی خود قرار دهیم؟

تماشای فیلم به صورت خانوادگی: آیا می دانستید تماشای فیلم به صورت خانوادگی علاوه بر اینکه یک فعالیت سرگرم کننده است، فواید زیادی نیز دارد؟ در این مقاله با آن ها آشنا شوید. با بخش سبک زندگی از وبسایت گفتنی همراه باشید.

چه کسی از یک فیلم خوب لذت نمی برد؟ سینما که به عنوان هنر هفتم نیز شناخته می‌شود، نمایشی است که به شما امکان می‌دهد در داستان‌هایی که احساسات ایجاد می‌کنند یا شما را به تأمل دعوت می‌کنند، غرق شوید. به همین ترتیب، فیلم ها حواسمان را پرت می کنند و ما را سرگرم می کنند.

 

در نتیجه، این فعالیتی است که می تواند از جنبه های مختلف سودمند باشد. در این مقاله به مزایای تماشای فیلم به صورت خانوادگی اشاره می کنیم. فعالیت های کمی وجود دارد که کودکان و بزرگسالان به اندازه فیلم از آنها لذت ببرند. در واقع، بهترین خاطرات دوران کودکی بسیاری به یک تئاتر و یک سطل پاپ کورن گره خورده است.

 

حتما ببینید: نشانه های رابطه اشتباه که زنان و مردان باید بدانند!

تماشای فیلم به صورت خانوادگی

سینما امکان شناخت چشم اندازهای مختلف از زندگی را فراهم می کند و ذهن را به روی دنیاهای دیگر باز می کند. با فناوری های جدید، اینترنت و سرویس های استریم ، امروزه دسترسی به آثار بی پایان امکان پذیر شده است.

مزایای تماشای فیلم خانوادگی

تمرکز بچه ها روی یک فعالیت همیشه آسان نیست. همچنین یافتن گزینه هایی که بتوان با اعضای مختلف خانواده به طور همزمان انجام داد، نیست. مخصوصاً وقتی در خانه کودکان، نوجوانان و سالمندان حضور دارند. با این حال، جادوی سینما این است که به مخاطبان مختلف اجازه می دهد با هم ارتباط برقرار کنند. بهتر از همه، این یک فعالیت خالی نیست. در واقع فواید زیادی برای خانواده دارد.

تماشای فیلم به صورت خانوادگی-مزایای تماشای فیلم خانوادگی

فیلم در خانه

با در دسترس بودن فناوری جدید و خدمات آنلاین فیلم، خانه ها را می توان به سالن سینما تبدیل کرد.

1. تخیل و فرآیندهای آموزشی را تحریک می کند

«پتانسیل سینما برای آموزش غیرقابل انکار است». از این نظر، فیلم‌ها می‌توانند ارزش‌ها را به کودکان منتقل کنند. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خود را در سناریوهای دیگری که می‌توانند محرک باشند ببینند. به عنوان مثال، زمانی که یک شخصیت بتواند بر موقعیت های دشوار غلبه کند، می تواند به نوعی انگیزه برای خانواده تبدیل شود. از سوی دیگر، به تحریک تخیل کمک می کند، که برای رشد خلاقیت ضروری است.

2. به شما اجازه می دهد تا استرس را رها کنید و آرام شوید

استرس یکی از رایج ترین مشکلات امروزی است. در واقع، اگرچه به نظر می رسد که این یک مسئله بزرگسالان است، اما کودکان نیز می توانند با کار مدرسه یا در موقعیت های مدیریت عاطفی دشوار دچار استرس شوند. از این نظر، تماشای فیلم می تواند راهی عالی برای آرامش خانوادگی و گذراندن اوقات خوشی باشد. چه کسی به یک کمدی خوب لبخند نمی زند؟

تماشای فیلم به صورت خانوادگی-به شما اجازه می دهد تا استرس را رها کنید و آرام شوید

3. به آموزش فرهنگ عمومی کمک می کند

درصد زیادی از تولیدات سینمایی به تاریخ یا روایت وقایع واقعی اختصاص دارد. بنابراین، یکی از مزایای بزرگ تماشای فیلم های خانوادگی این است که آنها تقویت کننده آموزشی کلاس های تاریخ یا راهی برای یادگیری در مورد رویدادهای مختلف بشریت هستند. از اسطوره های یونانی تا بحران های کنونی مهاجرت. عملاً هیچ سوژه ای از صفحه بزرگ فرار نمی کند. شما فقط باید تمی را انتخاب کنید که برای همه اعضای خانواده مناسب باشد.

4. ایجاد بحث و تأمل

گفت‌وگوی ویدیویی به فضای گفت‌وگو برای اطلاع از نظرات یک فیلم در گروه خاصی از افراد اشاره دارد. مناظره‌ها را می‌توان به‌گونه‌ای انجام داد که همه اعضا درباره موضوعاتی که دیده‌اند، منعکس کنند و نظرات خود را بیان کنند. شما یاد گرفتید؟ چه چیزی را دوست داشتید و چه چیزی را دوست نداشتید؟این برای آموزش ارزش‌ها به کودکان بسیار مفید است، زیرا بیشتر فیلم‌های کودکان جنبه اخلاقی دارند. آن ها همچنین به ایجاد فرآیندهای سالم مدیریت عاطفی در خانواده کمک می کنند.

تماشای فیلم به صورت خانوادگی-ایجاد بحث و تأمل

5. کمک به تمرین زبان

هنگام یادگیری یک زبان جدید، فیلم ها متحدان عالی برای تمرین و بهبود گوش دادن به زبان گفته شده در همه اعضای خانواده هستند. همچنین، وقتی در خانه‌ای بزرگ می‌شوید که والدین در آن زبان‌های مادری متفاوتی دارند، فیلم‌ها زبان‌های مختلفی را که در خانه صحبت می‌شود به هم نزدیک‌تر می‌کند.

زبان ها را با فیلم های خانوادگی یاد بگیرید.

تماشای فیلم به زبان دیگر مهارت های شنیداری را تشویق می کند و به فرآیند یادگیری زبان دیگر کمک می کند.

چند فیلم خوب برای تماشای خانوادگی

تماشای فیلم به صورت خانوادگی-چند فیلم خوب برای تماشای خانوادگی

برای کوچولوها: بامبی ، منجمد ، جذابیت ، ماداگاسکار ، پاندای کونگ فو کار ، چگونه اژدهای خود را تربیت کنید یا شیر شاه .
برای تمام خانواده: فرشته کوچولوی بیچاره من ، قصه های شب ، بچه کاراته ، ماتیلدا ، بتهوون ، بازی دوقلوها یا مری پاپینز.
تاریخی، زندگی واقعی و فرهنگ عمومی: فهرست شیندلر ، جنگل گامپ ، باتلر ، سخنرانی پادشاه یا گاندی .
اکنون که فواید تماشای فیلم خانوادگی را می دانید، مطمئناً دوست دارید یک شب سینمایی خوب داشته باشید. برای اطمینان از این که آن هایی که می خواهید ببینید برای سن اعضای خانواده شما مناسب هستند، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که طبقه بندی آن ها را بخوانید. هر کشور سیستم متفاوتی دارد که معمولاً بر اساس سن تقسیم می شود.

لینک های مرتبط:

یه ترفند کاربردی: رفع خشک شدن ریمل: با این روش ها مثل روز اول میشه!

حقایقی تلخ درباره چهره زیبا در دنیای امروز

علت تنهایی: 3 دلیل برای اینکه دوستی های واقعی در جامعه امروزی دارند نادر می شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هشت =

دکمه بازگشت به بالا