;
سرگرمی

آزمون بینایی تعداد جادوگران؛اگه گفتین در تصویر چند تا جادوگر وجود دارد؟

آزمون بینایی تعداد جادوگران؛ در تصویر آزمون بینایی تعداد جادوگران ما قلعه ای قدیمی را مشاهده میکنیم که در آن گردهمایی سالانه جادوگران برگزار می شود و تعداد زیادی جادوگر نیز به این قلعه آمده اند،در تصویر شما چند جادوگر می بینید که در حال رفتن به قلعه می باشند؟

یادتان نرود شما برای پیدا کردن جواب این آزمون دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید،پس تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر آزمون بینایی تعداد جادوگران کنید تا بعدا دچار حسرت و افسوس نگردید.

شاید جالب باشد: تست هوش چهار معادله ریاضی؛فقط باهوشا میتونن معادله ریاضی زیر را حل کنن و جوابو بدن!

تصویر آزمون بینایی تعداد جادوگران

آزمون بینایی تعداد جادوگران

شاید جالب باشد: شناسایی گوسفند متفاوت،می توانید گوسفندی را که با بقیه فرق دارد شناسایی کنید؟

.

.

.

همچنین ببینید: تست هوش مربع ریاضی؛ اگه رمز گشاییت خوبه در 15 ثانیه به جا علامت سوال عدد درست را جایگزین کن

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند.

حتماً انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید . توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند، عمیقاً جذاب و تغییر شکل می دهد از یک شی یا نقاشی، یا افرادی که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشند.

.

.

.

ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی به مانند آزمون بینایی تعداد جادوگران را قرار داده ایم تا شما هم از این قافله عقب نمانید.

همچنین ببینید: آزمون تفاوت تصویری اردک؛فقط چشمان عقابی می تونه تو 20ثانیه اختلاف تصویری را پیدا کند.

پاسخ آزمون بینایی تعداد جادوگران

احتمالا تاکنون عده زیادی توانسته اند که جواب آزمون بینایی تعداد جادوگران را به درستی پاسخ دهند،جواب درست 13 جادوگر می باشد که ما آن را در تصویر برایتان علامت گذاری کرده ایم.

شاید جالب باشد: تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

پاسخ آزمون بینایی تعداد جادوگران

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

اینم ببینید: آزمون شناسایی تفاوت مرغ بامزه؛چشمان تیزبین در مدت 5 ثانیه می تونه تفاوتهای تصویری راپیدا کنه!

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

پیشنهاد می شود: عجیب ترین رشته های دانشگاهی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایتگفتنی متعلق به شماست!

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

مطالب پیشنهادی ما:

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

تست شخصیت رودخانه به شما می گوید که چگونه خشم خود را کنترل می کنید؟ یک رودخانه انتخاب کنید!

آزمون شناسایی آسانسور کم خطر؛شما کدوم آسانسور را برای نجات پیدا کردن انتخاب می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا