;
سرگرمی

عجیب ترین رشته های دانشگاهی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

عجیب ترین رشته های دانشگاهی: هنگامی که به رشته های مختلف کالج فکر می کنید و اینکه چه چیزی می توانید برای شروع حرفه خود انتخاب کنید، با گزینه های زیادی روبرو می شوید که شما را گیج می کند، به خصوص اگر مسیر خاصی در قلب خود نداشته باشید که بخواهید روی آن تمرکز کنید.

دانشگاه ها صدها رشته مختلف را برای دانشجویان ارائه می دهند و هر از گاهی رشته های جدیدی را اضافه می کنند تا با پیشرفت حرفه ای در جهان همگام شوند. با این حال، علیرغم این، دانشگاه ها – هرچند اندک در سراسر جهان – هنوز هم تخصص هایی را ارائه می دهند، اصلاً می توان گفت «عجیب ترین»!

اینم سر بزن: آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه! 

درست است که دانشگاه برای به دست آوردن فرصت آموزش و پرورش برای ساختن جامعه و دنیایی بهتر به وجود آمده اما قبول کنید همه ی ما این تجربه ی مشترک را داشته ایم که از حضور در همایش ها خسته شویم و بخواهیم جلسسات سخنرانی را ترک گوییم. برخی دانشگاه ها در جهان لیست کاملی از رشته های عجیب و غریب برای متقاضیان ارائه می دهد ، رشته های تخصصی در زمینه این که چگونه یک زامبی شویم ویا حتی این که حتی چگونه یک طالع بین شویم و یا این که با فانتزی های خود چگونه کنار بیاییم.

خاص ترین رشته های دانشگاهی که در زیر خواهیم گفت، تعداد زیادی دانشجو را جذب می کنند و به همین دلیل است که درب دانشکده های آنها تا امروز بسته نشده است!

همچنین جالب است: قدرت هوش ریاضی خود را با جابه جایی تنها دو چوب کبریت در این آزمون به همه نشون بده.

در این بخش از سرگرمی 6 مورد از جالب ترین رشته های دانشگاهی را که شاید تا به حال نام آنها را نشنیده اید را برجسته می کنیم. چرا می‌گوییم عجیب ترین رشته های دانشگاهی؟ منظور ما این است که این رشته ها در کم تر دانشگاهی ارائه و تدریس می شوند نه به آن دلیل که عجیب و غریب یا نامفهوم هستند! بله این رشته ها اتفاقا خاص هستند و بعد از خواندن مقاله شاید ناامید شوید که نمی توانید به راحتی وارد این رشته ها شوید. پس با گفتنی همراه باشید و با 6 تا از خاص ترین رشته های دانشگاهی آشنا شوید.

خاص ترین رشته های دانشگاهی

همچنین بخوانید:تست شخصیت شغل رویایی شما چیست؟ چه کاری برای شما بهتر است؟

1. مدیریت چمن

عجیب ترین رشته های دانشگاهی -رشته مدیریت چمن
SONY DSC

اگر علاقه زیادی به چمن دارید، تا جایی که می خواهید زندگی آینده خود را وقف آن کنید، ممکن است رشته مدیریت چمن را در نظر بگیرید.

می توانید با دید مثبت به این تخصص عجیب نگاه کنید زیرا مدیریت چمن بسیار آسان تر از مدیریت و برخورد با مردم است! او با شما مخالفت نمی کند و دقیقاً همانطور که شما می خواهید عمل می کند.

جالبه بخوانید: حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

تمرکز بر روی یک تخصص خاص، هر چند که ممکن است عجیب به نظر برسد، در چندین زمینه حرفه ای مانند وجین کن، مدیریت زمین ورزشی و مدیریت زمین گلف مورد نیاز است.

ظاهراً این تخصص در مشاغل ورزشی مورد نیاز است، زیرا ورزش به رشته های بسیار خوب نیاز دارد.

ببینید: تست بینایی کلمه متفاوت WANDER؛ اگر کلمه متفاوت را در 10 ثانیه توانستید گیر بیاورید از چشمان تیزبینی بهره می برید

2. متخصص کوله بری

عجیب ترین رشته های دانشگاهی -رشته متخصص کوله بری

در حالی که مدارس مدرن به آموزش موسیقی علاقه مند هستند، تقاضای کمی برای فلوت گردن، که بخش عمده ای از فرهنگ اسکاتلند و دیگر مناسبت های مذهبی است، وجود دارد.

شاید تحصیل در موسیقی با گایپ شبیه به شوخی به نظر برسد، اما مدرسه کارنگی ملون، یک مدرسه معتبر دانشگاهی، از قبل برنامه‌ای دارد.

در سال 2009، تنها یک فارغ‌التحصیل از این رشته وجود داشت، نیک هادسون، تنها رشته‌ای که از نواختن در موقعیت‌های خاص درآمد خوبی کسب می‌کرد.

همچنین ببینید: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

3. مدیریت مزرعه

رشته عجیب مدیریت مزرعهممکن است تصور کنید که پرورش دام یا دوشیدن گاو چیزی است که می توان به راحتی در روستاها یاد گرفت. اما در مورد دانشگاه تگزاس اینطور نبود.این دانشگاه مدرک آکادمیک شناخته شده ای در مدیریت مزرعه ارائه می دهد تا در مورد وظایف یک کشاورز، نحوه برخورد با دام، رانندگی ماشین آلات کشاورزی و تراکتور و موارد دیگر اطلاعات کسب کند.

همچنین ببینید: زیبایی پرنده ما باعث نشه تا تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت رو نتونی حل کنی!

4. هنر عروسک

رشته هنر عروسک
عروسک گردانی یکی از هنرهای باستانی است که شامل جابجایی عروسک ها در پشت صحنه کوچک است و در گذشته در مناطق مختلف جهان رواج زیادی داشته است.

امروزه تئاتر عروسکی دیگر در میان نسل هزاره مدرن محبوب و محبوب نیست. با این حال، دانشگاه کانکتیکات یک برنامه آموزشی برای حرفه ای ها در زمینه تئاتر، نمایش عروسکی ارائه می دهد.

همچنین جالب است: بازی فکری سه چوب کبریت؛ اگر زیرک و باهوش هستید در 10 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

5. دپارتمان صنعت بولینگ

رشته بولینگ
یکی از رشته های عجیب دانشگاهی، تحصیل در رشته بولینگ است که توسط دانشگاه وینسنس در ایالت ایندیانا آمریکا ارائه می شود.

پس از مطالعه این تخصص، گواهینامه ای در مدیریت صنعت بولینگ دریافت خواهید کرد که در طی آن بر روی مطالعه بازی و نحوه توسعه آن تمرکز خواهید کرد.

همچنین ببینید: بازی هوش ریاضی میوه ها؛ قابل توجه باهوشا برای حل این آزمون تنها 15 ثانیه زمان دارید

6. فولکلور و اسطوره های عامیانه

رشته فولکلور و اسطوره های عامیانه
مطالعه فرهنگ تمدن های دیگر عالی است، اما مطالعه اساطیر آنها یک مسیر عجیب است که توسط برخی از کالج های جهان ارائه می شود.

واضح است که فقط یک کالج در جهان این رشته عجیب را ارائه می دهد و آن دانشگاه هاروارد است! درست است، دانشگاه معتبری است، اما از طرفی به قدرت اسطوره ها و افسانه ها اعتقاد دارد!

در این تخصص با اسطوره هایی که مردمان مختلف جهان به آن اعتقاد داشتند و فولکلور و فرهنگ هر یک از مردمان باستانی آشنا می شوید.

لینک های مرتبط:

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

جالب است: تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

شاید جالب باشد: تست شخصیت طبیعت؛با انتخاب یک طبیعت مهارت های اجتماعی خود را بهتر بشناسید

تست بینایی: ماهی پنهان شده در قطب جنوب کجاست؟

چالش بینایی: آیا حیوانی که در عکس کمین کرده و به شما نگاه می کند را می بینید؟؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا