;
سرگرمی

آزمون بینایی شناخت تفاوتها: اگر تیزبینی بگو چه چیزهایی شبیه هم نیست؟

آزمون بینایی شناخت تفاوتها: آیا شما از طرفداران حل تصاویر و چالش های معمایی هستید. اگر این گونه است باید گفت که آزمون بینایی شناخت تفاوتها، زمینه خوبی را برای شما فراهم کرده است. فقط یک نگاه تیزبین و نکته سنج می تواند در کمتر از 7 ثانیه این تفاوت ها را شناسایی کند.

اگر در حل انواع معماها خوب هستید حالا نوبت این است که قدرت تیزبینی خود را به چالش بکشید. عجله کنید شما زمان زیادی ندارید!

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

چالش های تصویری به بخشی ضروری از زندگی افرادی تبدیل شده است که می خواهند روز به روز رشد کنند. امروزه جوانان و بزرگسالان راه های مختلفی برای جدا شدن از دغدغه های روزانه پیدا می کنند و ذهن و توجه خود را آموزش می دهند. انواع این تست ها در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند. شما در بهترین جا قرار دارید بخش سرگرمی مجله گفتنی با جدیدترین تست ها هر روز شما را به دوئل ذهنی دعوت می کند.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

تصویر آزمون بینایی شناخت تفاوتها

در نگاه اول هیچ تفاوتی میان تصویر سمت راست و چپ دیده نمی شود. اما اگر تیزبین باشید و خوب دقت کنید متوجه چندین تفاوت میان تصویر سمت راست و چپ خواهید شد.

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

آزمون بینایی شناخت تفاوتها

اگر نمی توانید همه تفاوت ها را پیدا کنید، می توانید در پایین صفحه پاسخ آزمون بینایی شناخت تفاوتها و تصویر حل شده را ببینید. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر آزمون بینایی شناخت تفاوتها را بررسی کنید.

.

.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

.

.

خوب آیا موفق شدید؟ برای راهنمایی بیشتر باید به شما بگوییم که 5 تفاوت در تصویرها وجود دارد بنابراین برای پاسخ دادن به آزمون بینایی شناخت تفاوتها باید خیلی چابک و سریع باشید!

.

خیلی جالبه: تست بینایی آرش غذای سگشو گم کرده، اگه گفتی کجاست؟!

.

.

پاسخ آزمون بینایی شناخت تفاوتها

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

پاسخ آزمون بینایی شناخت تفاوتها

خب آیا توانستید همه تفاوت ها را در آزمون بینایی شناخت تفاوتها پیدا کنید؟ آیا آن قدر که فکر می کردید دید خوبی داشتید؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

معمای تصویری و تقویت هوش

آزمون بینایی شناخت تفاوتها: معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

براتون جالب خواهد بود:

فال این هفته رو حتما ببین: فال هفتگی: پیش بینی هایی در مورد عشق، پول و سلامتی که خیلی جالب است!

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

تست هوش دنباله عدد چیه؟ فقط اگه نخبه ای علامت سوال و حل می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا