;
سرگرمی

تست هوش دنباله عدد چیه؟ فقط اگه نخبه ای علامت سوال و حل می کنی!

تست هوش دنباله عدد: در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی برایتان یک تست هوش جالب آورده ایم که سخت است و کاربران کمی توانستند آن را حل کنند.

تست های هوش امروزه طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. معماهای ریاضی راه جالبی هستند تا فعالیت های مغزی ما را تحریک و تقویت کنند. از طریق این مسئله های ریاضی می توان توانایی های نیم کره چپ مغزی را سنجید.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

گفته می شود بخش سمت چپ مغز مربوط به فعالیت های ریاضی است و افرادی که نیم کره چپی مغز ورزیده و قوی دارند در دروس مربوط به ریاضی و محاسبات و منطق بهتر عمل می کنند. اما چه مانعی برای افرادی وجود دارد که نیمکره چپشان به اندازه نمیکره راست قوی نیست؟

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

این تست ها برای همه کسانی طراحی می شود که علاقه مند هستند سرگرم شده و میزان هوش ریاضیاتی خود را ارزیابی کنند و حتی این قوه را تقویت کنند.

تست هوش دنباله عدد چیه؟ فقط اگه نخبه ای علامت سوال و حل می کنی!

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

تست هوش دنباله عدد

.

خیلی جالبه: تست بینایی آرش غذای سگشو گم کرده، اگه گفتی کجاست؟!

.

تست هوش دنباله عدد:

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

جواب تست هوش دنباله عدد:

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

جواب تست هوش دنباله عدد

IQ چیست و چه کاربردی دارد؟

تست هوش دنباله عدد: IQ مخفف Intelligence Quotient است و به طور خلاصه معیاری برای سنجش توانایی استدلال افراد است. یک آزمون از این نوع باید ارزیابی کند که یک نفر چقدر می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سؤالات یا پیش بینی استفاده کند.

تست‌های هوش افراد را با اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت ارزیابی می‌کنند. همچنین اندازه گیری می کند که افراد چقدر خوب می توانند پازل ها را حل کنند یا اطلاعاتی را که شنیده اند به خاطر بسپارند و همچنین سرعت انجام این کارها را نیز اندازه گیری می کند.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

تست هوش دنباله عدد: مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

2. بازی فکری چیست؟

بازی فکری یک پازل هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

تست هوش دنباله عدد: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

این مطالب هم جالب هستند:

حتما امتحان کنید: لخت کردن مو با محصولات طبیعی: چطوری موهایی صاف داشته باشیم؟

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام
    اگر سوال دنباله اعداد باشد، روش حل و پاسخ غلط است. توجه کنید که در سوالات دنباله اعداد شما باید بتوانید از یک سمت شروع کنید و مطابق الگو ادامه دهید. که با فرض الگوی اعلام شده (عدد وسط تفاضل دو عدد طرفین) پاسخ داده شده نمی‌تواند صحیح باشد.

  2. این جواب غلطه این الگوی فیبوناچی هست که جمله اول و دوم با 1 شروع میشه و تا بینهایت ادامه داره جواب اون 8 بعدی 13 میشه

    1. باسلام
      اگر ادامه رو با 8 و 13 در تظر بگیریم، عدد 9 موجود در توالی چی میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا