;
سرگرمی

آزمون بینایی طوطی پنهان؛ اگه بتونی طوطی رو در تصویر 8 ثانیه ای پیدا کنی برا خودت اسپند دود کن.

آزمون بینایی طوطی پنهان؛ اگر چشم‌های تیزبینی دارید، آزمون بینایی طوطی پنهان را ظرف 8 ثانیه حل کنید و ببینید که چشمان تیزبینی دارید یا خیر؟ این آزمون بینایی که جزو بازیهای فکری می باشد، به آزمایش سطح تفکر سریع شما کمک می کند.

بازی های فکری اغلب در فعالیت هایی مانند بهبود حافظه و افزایش عملکرد و واکنش شما به سوالات می باشند. شما فعال تر می شوید همچنین ظرفیت تفکر شما را افزایش می‌دهد، یعنی تفکر سریع‌تر،همچنین باعث بهبود توانایی‌های شناختی و افزایش سطح تمرکز شما نیز تأثیر مثبتی دارد.

 

تصویر آزمون بینایی طوطی پنهان

آزمون بینایی طوطی پنهان 1

.

.

.

بسیاری از مردم می گویند بازی های فکری تنها راه برای بهبود دانش شماست. درست است! خیر، بازی فکری تنها یکی از راه های ارتقاء دانش است. بنابراین اگر نمی توانید پاسخ ها را به درستی پیدا کنید، هیچ مشکلی وجود ندارد و نشان می دهد که سطح IQ شما می تواند بهتر باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی طوطی پنهان

آزمون بینایی طوطی پنهان 2

آیا آزمون بینایی طوطی پنهان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

فواید بازی فکری برای کودکان

آزمون بینایی طوطی پنهان: فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

از آنجا که پرورش مغز از سال های اولیه زندگی و کودکی آغاز میشود امری مهم و تاثیر گذار است. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

3.فواید بازی های فکری برای رشد روانی و شخصیت فردی

رشد فردی باعث ایجاد رشد اجتماعی کودکان می شود. اگر بخواهیم کودکان عملکرد خوبی در جامعه و میان هم سالان خود داشته باشند باید به رشد زمینه های فردی آن ها توجه کنیم.

تقویت اعتماد به نفس، کاهش استرس، افزایش تعاملات مثبت میان کودک با اعضای خانواده موارد مهمی در زمینه رشد فردی کودکان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا