;
سرگرمی

آزمون بینایی نوزاد خوابالو؛ کدوم نی نی خوابش برده؟

آزمون بینایی نوزاد خوابالو: چند ده نوزاد در تصویر دیده می شود. با لباس ها و سن و سال های مختلف. همه شان به شما خیره شده اند؛ بعضی هایشان خوشحال و بعضی ناراحت یا حیرت زده به نظر می رسند!

در میان همه آن ها یک بچه کوچک به آرامی و به دور از هیاهو خوابیده است. پیدا کردنش میان این همه کودک دشوار به نظر می رسد؛ البته نه برای افرادی که در تیزبینی عالی هستند! تست های بینایی بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟! پس آزمون بینایی نوزاد خوابالو مناسب شماست!

 کدام نوزاد خوابیده است؟

آزمون بینایی نوزاد خوابالو1

.

.

.

.

.

.

.

این تست محدودیت زمانی ندارد! اگرچه هر چه زودتر پیدا کنید بهتر است

.

.

.

.

.

جواب آزمون بینایی نوزاد خوابالو

خیلی جالبه: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

حتمن بخوانید: داستان این همان امامزاده ایست که با هم ساخته ایم!

آزمون بینایی نوزاد خوابالو2

آیا از آزمون بینایی نوزاد خوابالو خوشتان آمد؟ این فرصتی شد تا راجع به نوزدان چند واقعیت جالب و سرگرم کننده هم در ادامه بدانید!

1-نوزادان بینایی ضعیفی دارند

نوزادی که تازه متولد شده زیاد خوب نمی بیند. در واقع او در شکم مادر خود عملاً قادر به دیدن نیست، بنابراین بینایی نوزاد در هنگام تولد دچار شوک سنگینی از نور شده و به کندی شروع به رشد می‌کند. میدان دید او در ابتدا به بیست سانتی متر محدود می‌شود. چهار و نیم ماه وقت لازم است تا دقت بینایی نوزاد زیاد شذه و بتواند نوک یک مداد را تشخیص بدهد و در هجده ماهگی قادر به دیدن یک تار مو خواهد بود.

تست شخصیت: با انتخاب یک گل رز متوجه شوید که یک قانون شکن هستید یا یک فرد وظیفه شناس؟

2-نوزاد نمی‌تواند همه رنگ ‌ها را ببیند

نوزاد در هنگام تولد همه چیز را سیاه و سفید می‌بیند. بین 5 تا 6 هفته طول می‌کشد تا او بتواند رنگ‌های سبز و قرمز را ببیند. یکی دیگر از دانستنی های جالب نوزادان این است که نوزاد فقط در حدود شش ماهگی قادر به دیدن رنگ های زرد و آبی خواهد بود؛ آنهم در صورتی‌که رنگ‌هایی که نشانش داده می‌شوند رنگ‌های بسیار تندی باشند.

3-امکان ندارد نوزاد لوس شود

در آغوش گرفتن زیاد نوزاد هرگز باعث لوس شدن او نخواهد شد، بلکه برعکس حضور شما آرامش بیشتری به او داده و نوزاد می‌فهمد تا زمانی که شما در کنارش هستید او در امنیت کامل است.

4-نوزاد صدای مادرش را به یاد می‌آورد

جنین در دوران بارداری صدا و موسیقی را می‌شنود. او در هنگام تولد صدای مادرش را تشخیص می‌دهد. شنیدن منظم یک موسیقی در دوران بارداری و گذاشتن همان موسیقی بعد از تولد نوزاد، اثری آرام بخش بر نوزاد خواهد داشت. ولی تاثیر خوب موسیقی در صورت استفاده بی‌رویه از این استرات‍ژی به سرعت از بین می‌رود.

5-نوزاد در هنگام تولد هیچ بویی ندارد

نوزادی که تازه متولد شده بوی مخصوص انسان را نمی‌دهد. به همین خاطر نباید او را با یک سگ تنها گذاشت، چون امکان دارد سگ برای دفاع از خود به او حمله ور شود. بنابراین هرگز نوزاد را بدون مراقب با یگ سگ تنها نگذارید!

6-جنین در شكم مادر خواب می ‌بیند

با نگاه كردن به سونوگرافی سه بعدی نوزاد می‌توان او را در حالت‌های مختلفی مثل گریه كردن، مكیدن شصت، خمیازه كشیدن، خوابیدن و سكسكه كردن دید. یکی از دانستنی های جالب نوزادان که برای همه جای سوال است بچه‌ای که هنوز دنیا را به چشم ندیده در خواب چه می‌بیند؟؟

مطالب جالب پیشنهادی:

خیلی جالب: میزان هوش خود را به چالش بکشید و 10 ثانیه ای بگویید کدام فنجان چای اول پر می شود؟

4 انسان عجیب دنیا که یکی از آن ها ایرانی است!

با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

15 پرنسس دیزنی اگر شخصیت های مارول یا دی سی بودند چه شکلی می شدند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا