;
سرگرمی

آزمون بینایی گل صورتی متفاوت؛ اگه دقت و دیدت عالی باشه گل متفاوت را در 8 ثانیه پیدا میکنی.

آزمون بینایی گل صورتی متفاوت؛  از تیزبینی و دقت خودتون استفاده کنید تا آزمون بینایی گل صورتی متفاوت را بتوانید حل کنید.آیا می توانید در مدت زمان تعیین شده گل متفاوت را در میان گل های یکسان پیدا کنید؟ پس خودت را به چالش بکش و ببین دقت و دیدت چقدر تیزه؟

آیا اماده چالش هستید؟ امروز یک بازی برای شما آورده ایم که مهارت های شناختی شما را آزمایش می کند.پس فرصت را از دست ندهید و به تصویر زیر نگاه کنید.

 

تصویر آزمون بینایی گل صورتی متفاوت

آزمون بینایی گل صورتی متفاوت 1

.

.

.

بسیاری از مردم می گویند بازی های فکری تنها راه برای بهبود دانش شماست.آیا چنین چیزی درست است! جواب خیر می باشد، بازی فکری فقط یکی از راه های ارتقاء دانش است. بنابراین اگر نمی توانید پاسخ ها را به درستی پیدا کنید، هیچ مشکلی وجود ندارد و نشان می دهد که سطح IQ شما می تواند بهتر باشد.فقط یادتان باشد آزمون بینایی گل صورتی متفاوت فقط برای بچه ها نیست، برای بزرگسالان نیز یک چالش سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی گل صورتی متفاوت

آزمون بینایی گل صورتی متفاوت 2

آیا آزمون بینایی گل صورتی متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا