;
سرگرمی

میتونی دو نفری که با هم زوج نیستن رو در تصویر ظرف 7 ثانیه شناسایی کنی؟

هوش تصویری زوج تقلبی: در تصویر ما سه زوج جوان به نام های مری و تام،جولیا و جاناتان ،جین و جان را مشاهده می کنیم که در آخر یک ترم تحصیلی در دانشگاه با یکدیگر عکس یادگاری گرفته انئ تا در آلبوم خاطرات خود آن را ثبت کنند،اما در واقع یکی از این زوجها یک زوج واقعی نمی باشند ،بلکه آنها خواهر و برادر می باشند.

میتونی با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد در مدت 7 ثانیه زوج تقلبی را شناسایی کنی؟

 

تصویر هوش تصویری زوج تقلبی

هوش تصویری زوج تقلبی 1

.

.

.

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه میزان هوش شما را مورد سنجش قرار دهند، بر سنجش توانائیهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و تیزبینی متمرکز هستند. این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا می کند که چنین آزمون هایی می توانند بهترین گزینه برای ورزش مغز و ذهن شما باشند.آزمون ها و تست‌های ذهنی به شما این امکان را می‌دهند که تمرکز خود را بهبود ببخشید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری زوج تقلبی

ابتدا بیایید به بررسی تک تک زوج ها بپردازیم: زوج سمت چپی زوج واقعی می باشند اگر به گردن بندی که دختر در گردن خود دارد دقت کنید می بینید نصف شده است که نصف دیگر آن به صورت دستبند در دستان نامزدش می باشد.زوچ سمت راستس نیز با شور و اشتیاق دستان یکدیگر را محکم گرفته اند بر عکس زوج وسطی که دست در دست نمی باشد.

همچنین بر روی کیف دختر وسطی نان اسمیت نقش بسته که این نام معشوق دختر می باشد و ما نیز در ابتدای متن اسامی افراد را که  ذکر کردیم نامی از اسمیت دیده نمی شد.پس این دو نفر خواهر و برادر می باشند.

هوش تصویری زوج تقلبی 2

آیا هوش تصویری زوج تقلبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا