;
سرگرمی

آزمون ساخت چهار مربع؛ تنها با حرکت دادن یک چوب کبریت ،4 تا مربع بساز،میتونی این کارو انجام بدی؟

آزمون ساخت چهار مربع؛ پازل های چوب کبریت یکی از رایج ترین اشکال بازی های فکری می باشد،آزمون های چوب کبریت موضوعی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از کسانی بوده است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت را که به نام آزمون ساخت چهار مربع منتشر کرده ایم را مشاهده می کنیم که می توانید آن را امتحان کنید،

برای همه کسانی که به دنبال بهبود بهره هوشی و مهارت های حل مسئله منطقی ذهنی خود هستند، در آزمون ساخت چهار مربع می توانند این مساله را امتحان کنند.

جالبه اینم: آزمون هوش شناخت فرد مرده؛در این جمع خونواده یک نفرشون مرده میتونی 3 ثانیه ای پیداش کنی؟

تصویر آزمون ساخت چهار مربع

آزمون ساخت چهار مربع 1

شاید خوشت بیاد: درتست شناسایی بیگانه در مترو فقط 6 ثانیه فرصت داری آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

.

.

.

پازل های چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بازی های فکری یکی از ترندهای اخیر در رسانه های اجتماعی بوده است که ذهن بسیاری از مردم به شدت مشغول کرده تا بتوانند مغز و هوش خود را به چالش بکشند و تمرین ذهنی خوبی داشته باشند.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش خانواده واقعی؛ فقط کسایی که حس شناخت خوب و دیدی جزیی نگر دارن میتونن خونواده واقعی را شناسایی کن.

پاسخ آزمون ساخت چهار مربع

آیا توانستید پاسخ آزمون ساخت چهار مربع را بیابید،اگر نتوانستید ما جواب را در دو تصویر جداگانه برای شما به اشتراک می گذاریم.

آزمون ساخت چهار مربع 2

تصویر دوم آزمون ساخت چهار مربع

آزمون ساخت چهار مربع 3

آیا آزمون ساخت چهار مربع متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشه: تفاوت تصویری سنجاب اسکیت باز؛ اگه بتونی 3 تا تفوت دوتا تصویر را 7 ثانیه ای پیدا کنی آخر تیز بینایی.

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شاید جالب باشد:حکایت ضرب المثل بز به پای خود میش به پای خود!!!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت حمام بهلول،از سری حکایتهای بهلول دانا

پازل تصویری گربه و ماه؛ قطعه گمشده در پازل را 7 ثانیه ای پیدا کن و بزار سرجاش

تست شخصیت رنگ مورد علاقه شما در مورد انتظارات عشقی شما چه می گوید؟

آزمون هوش شناخت همسر زنان عصبانی؛ به نظر شما کدوم خانم عصبانی همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون هوش معادله خفن ریاضی؛ برای حل این آزمون باید تموم سلول های مغزتو به کار بندازی.

تست بینایی پیدا کردن کیوی متفاوت؛ میتونی در 10 ثانیه کیوی متفاوت رو پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا