;
سرگرمی

تست بینایی پیدا کردن کیوی متفاوت؛ میتونی در 10 ثانیه کیوی متفاوت رو پیدا کنی؟

پیدا کردن کیوی متفاوت؛ این تست بینایی مهارت های مشاهده ای شما را آزمایش می کند و مغز شما را برای پیدا کردن کیوی متفاوت در کمتر از 10 ثانیه به چالش می کشد!

شما باید چشمان خود را روی تصویر نگه دارید و از چشم عقابی خود برای تشخیص ناهماهنگی ها استفاده کنید. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ به این سرگرمی بپیوندید و ثابت کنید که برای نابغه بودن چه چیزی لازم است!

شاید خوشت بیاد: درتست شناسایی بیگانه در مترو فقط 6 ثانیه فرصت داری آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

تصویر پیدا کردن کیوی متفاوت

پیدا کردن کیوی متفاوت 1

شاید جالب باشه: تفاوت تصویری سنجاب اسکیت باز؛ اگه بتونی 3 تا تفوت دوتا تصویر را 7 ثانیه ای پیدا کنی آخر تیز بینایی.

.

.

.

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

.

.

.

ببینید: آزمون هوش معادله خفن ریاضی؛ برای حل این آزمون باید تموم سلول های مغزتو به کار بندازی.

پاسخ پیدا کردن کیوی متفاوت

پیدا کردن کیوی متفاوت 2

آیا پیدا کردن کیوی متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

شاید جالب باشد: آزمون هوش خانواده واقعی؛ فقط کسایی که حس شناخت خوب و دیدی جزیی نگر دارن میتونن خونواده واقعی را شناسایی کن.

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است. تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

شاید جالب باشد:حکایت ضرب المثل بز به پای خود میش به پای خود!!!

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت حمام بهلول،از سری حکایتهای بهلول دانا

حکایت قاضی و همسر بازرگان-2؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

در تست بینایی شناسایی کوآلا متفاوت در مدت زمان 8 ثانیه کوآلا متفاوت رو پیدا کنید؟

اگر بتونی در مدت زمان 10 ثانیه 3 تفاوت تصویری کودکان و یخ در بهشت خوشمزه رو پیدا کنی چشمان تیزبینی داری!

مرگ مشکوک زیباجویی که به کیم کارداشیان ایرانی مشهور بود

آزمون هوش شناخت خانواده واقعی خون آشام؛در کدوم تصویر یک خونواده واقعی خون اشام وجود دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا