;
سرگرمی

اگر خبره هستید تشخیص دهید کدام زندانی به زودی آزاد خواهد شد؟!

آزمون شناخت زندانی: آیا شما زبان بدن را می شناسید و با آن آشنا هستید؟ افرادی که اصطلاحا در میان مردم آدم شناس های خوبی هشتند می توانند راست و دروغ را به خوبی تشخیص دهند. آن ها کمک تر کلک می خورند. ان ها هم درست مثل افراد عادی در معرض آسیب و فریب ها هستند اما چه چیزی باعث می شود که کم تر آسیب ببینند؟!

زبان بدن! بله شناختن درست حالات و رفتار آدم های غریبه می تواند مشخص کند آیا قابل اعتماد هستند یا نه. بیایید ببینیم چقدر با این فنون و تکنیک ها آشنایی دارید.

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد! بنابراین آزمون شناخت زندانی مناسب شماست. کافی است به چهره ها و حالات افرادی نگاه کنید. کدام به زودی از زندان خارج می شود؟!

خیلی جالبه: آزمون هوش فرار از زندان: کدام زندانی دست به کار شده تا فرار کنه؟

آزمون شناخت زندانی

 تست مخصوص چشم عقابی ها: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

.

آزمون شناخت زندانی

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. آیا شما در نگاه اول متوجه نکات ظریفی که در جزئیات آدم ها و پدیده ها وجود دارد می شوید؟ بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

.

جواب آزمون شناخت زندانی

جواب آزمون شناخت زندانی

آزمون شناخت زندانی: مردی که در حال صحبت و چانه زنی با زندانبان است آزاد خواهد شد. او مضطرب یا ناامید نیست و به نظر می رسد در دم و دستگاه قضایی افرادی را می شناسد و با زندانبان هم توانایی مذاکره و صحبت دارد. اما بقیه یا ناامیدانه به بیرون خیره شده اند یا در حال کتاب خواندن است(او می داند که حالا حالاها آزاد نمی شود و بهتر است وقتش را به بهترین وجه در زندان پر کند).

آیا شما توانستید به آزمون شناخت زندانی پاسخ درست بدهید؟

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد. همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

اینارم ببین!

جالبه ببین: اگه متخصص عشق و عاشقی هستی بگو عشق استاد کدومه؟

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

حتما بخوانید خبر ورزشی جدید: آیا ولز نام تیم ملی فوتبال خود را به سیمرو تغییر می دهد؟

کدوم بچه دختره؟ اگه باهوشی سیم ثانیه بگو!

معمایی که همه را گیج کرده! شما چند زن می بینید؟

مرد بی پول کدومه؟ چشم عقابی ها بگویند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا