;
سرگرمی

در یک نگاه تشخیص بده شوهر زن باردار کدومه؟ خیلیا اشتباه کردن!

آزمون شناخت همسر زن باردار: شاید برایتان عجیب باشد، اما این سوال تصویری پس از آنکه در فیس بوک منتشر شد، عده زیادی را گیج کرد!؟ بیشتر افراد شرکت کننده در آزمون شناخت همسر زن باردار، به دنبال نشانه های همسر زن باردار در تصویر بودند، اما با جستجوی بیشتر ناامیدتر می شدند. لذا این افراد در بخش نظرات نوشته بودند که این معمای تصویری یکی از پیچیده ترین و چالشی ترین آزمون های تصویری است.

این مطلب هم جالبه: داستان سلطان و دو گدا: گدای چاپلوس و گدای ساکت

این هم جالبه: سوال ریاضی ساده ولی سخت | پاسخ عبارت 345+1=؟ چند می شود؟

بر همین اساس مجله اینترنتی گفتنی تصمیم گرفت تا با انتشار آزمون شناخت همسر زن باردار، سطح هوش و درک مخاطبان خود را مورد ارزیابی قرار دهد. لذا شما اگر فکر می کنید در حل آزمون ها و چالش ها تصویری نابغه اید؟  اگر احساس می کنید که مهارت های شناختی و قوه فهم و ادراک بالا دارید؟ نباید این آزمون را از دست بدهید. این آزمون به آسانی می تواند سطح ادراک و قوه شناسایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. پس با آزمون شناخت همسر زن باردار و مجله گفتنی همراه باشید.

ماموریت امروز شما آسان به نظر می رسد. در تصویر زیر شما با یک زن باردار روبه رو هستید که در کنارش 2 مرد حضور دارند، یکی از این آقایان شوهر زن باردار و دیگری برادر او است، به نظر شما کدام یکی همسر زن باردار است؟

برای حل این آزمون شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید. اکنون که تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم زمان شما آغاز می شود.

آزمون شناخت همسر زن باردار 1

این چیستان باحاله: چیستان حبیب لیسانسه ها: چرا لک لک ها موقع خوابیدن یکی از پاهایشان را بالا می گیرند؟

.

.

.

این مطلب هم جالبه: سوال ریاضی: فقط یک ذهن خلاق می تونه جوابو پیدا کنه!

.

.

.

چطور گذشت؟ ایا توانستید همسر زن باردار را شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

.

.

این تست هوش رو ببین: کدوم ظرف سنگین تره؟ می دونی فقط 1 درصد افراد پاسخ درست میدن!

.

.

پاسخ آزمون شناخت همسر زن باردار:

اگر به چهره زن نگاه میکنید متوجه وجود چشم های سبزش می شوید و مردی که دستان وی را گرفته نیز دارای چشمان سبز می باشد که با توجه به نوع خاص این رنگ میتوان گفت این دو خواهر و برادر دوقولو می باشند که پس از مدتها یکدیگر را دیده اند،مردی که گل دارد شوهر واقعی زن می باشد که با گل خریدنش یک تیر دونشان کرده هم به نوعی به استقبال برادر زنش رفته و هم باعث شادی و خوشحالی زنش گردیده است.

آزمون شناخت همسر زن باردار 2

آیا آزمون شناخت همسر زن باردار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به گفتنی و بخش سرگرمی سایت سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

این هم جالبه: فقط 5 درصد افراد می تونن در 3 ثانیه اول مرغ ناقلا رو بین اردک ها پیدا کنن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

1.باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! شما هرروزه می توانید مطالب متنوعی از تست های هوش و چیستان ها و معمای و تست های بینایی را در مجله گفتنی مشاهده کنید و با حل آنها قدرت تمرکز و فکری را تقویت کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

سوال هوش: فقط یکی از خانما راست میگه، اگه گفتی کدوم؟

تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

شاید به نظر آسون بیاد ولی پیدا کردن تفاوت های تصویر پاندا کوچولو خیلی سخته!

تام فراموشی گرفته، به تام کمک کنید همسر حامله اش را شناسایی کند!

اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

داستان دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش اول

اگر ببرهای مخفی در تصویر را پیدا کنید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا