;
سرگرمی

کدوم ظرف سنگین تره؟ می دونی فقط 1 درصد افراد پاسخ درست میدن!

تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف: در تصویر این تست هوش با 2 ظرف رو به رو هستیم که درون هرکدام 1 سنجاقک با وزن یکسان قرار دارد، در یک ظرف سنجاقک روی هوا است و معلق است ولی در ظرف دیگه سنجاقک کف ظرف نشسته است حال به نظرتان کدام ظرف سنگین تر است؟ آیا برای یک چالش جذاب فیزیک آماده ای؟ شما می توانید ضریب هوشی خود را با تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف ارزیابی کنید. فقط کافی است کمی قوانین فیزیک در ذهن تان باشد تا بتوانید به آسانی به جواب برسید. با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه ببینید: اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

این هم جالبه: سوال ریاضی ساده ولی سخت | پاسخ عبارت 345+1=؟ چند می شود؟

تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف

خود را ارزیابی و تست کنید و آنچه را که در چنته دارید به ما نشان دهید! ببینید آیا می توانید این تست هوش را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای حل کنید و دوستان خود را نیز با این تست هوش مورد ارزیابی قرار دهید. پس با دقت به تصویر تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف که برایتان در ادامه قرار داده ایم دقت کنید:

تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف 1

این داستان هم جالبه: حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

این هم جالبه: فقط 5 درصد افراد می تونن در 3 ثانیه اول مرغ ناقلا رو بین اردک ها پیدا کنن!

.

.

.

.

این مطالب هم جالبه: سوال ریاضی: فقط یک ذهن خلاق می تونه جوابو پیدا کنه!

.

.

.

پاسخ تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف

اگر هنوز پاسخ را نیافته اید به خودتان 5 ثانیه دیگر فرصت دهید و سپس به پایین صفحه مراجعه کنید

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: داستان دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش اول

.

 

پاسخ: از لحاظ قوانین فیزیک هر 2 ظرف وزن یکسانی با هم دارند و ظرفی که در آن سنجاقک در حال پرواز و معلق است نیز شامل وزن سنجاقک می شود.

تست هوش مقایسه وزن 2 ظرف 2

برخورداری از هوش بالا برای رفع مشکلات و مسائل مختلف و درک تمام موضوعات یا برخورداری از خلاقیت و قدرت تحلیل بالا، آرزوی هرکسی است. انجام تست هوش (به انگلیسی Intelligence Test) یکی از اولین راه‌های سنجش میزان بهره هوشی یا همان آی کیو یا هوش هیجانی است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید حتی برحسب ارزیابی روان‌شناس در زمینه‌ای که استعداد دارید موفق شوید و زندگی ایده‌آل خود را بسازید.

این خیلی جالبه:چیستان حبیب لیسانسه ها: اگه گفتی چرا ماهی ها به هم دست نمی دن؟!

به این نکته دقت کنید که هر فرد بهره هوشی متفاوتی در زمینه‌های مختلف دارد، بنابراین برای مثال کسب نمره پایین در زمینه خلاقیت و هوش هنری به معنای کندذهنی یا ناتوانی نیست، بلکه شاید شما هوش اقتصادی فعالی داشته و بتوانید یک تاجر موفق شوید.

هوش انواع مختلفی دارد. با سنجش هوش می‌توان مشخص کرد میزان هوش هیجانی (EQ)، هوش اجتماعی، هوش هنری و درون‌گرایی یا برون‌گرایی فرد چگونه است. در این میان تست آی کیو (IQ) را شاید بتوان نام آشناترین تست هوش دانست. در مرحله اول باید بدانید که بهره هوشی یا آی کیو (Intelligence Quotient) روشی برای سنجش هوش است؛ بنابراین نباید آن را با ضریب هوشی اشتباه گرفت.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

سوال هوش: فقط یکی از خانما راست میگه، اگه گفتی کدوم؟

تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

شاید به نظر آسون بیاد ولی پیدا کردن تفاوت های تصویر پاندا کوچولو خیلی سخته!

تام فراموشی گرفته، به تام کمک کنید همسر حامله اش را شناسایی کند!

اگر ببرهای مخفی در تصویر را پیدا کنید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

تست هوش: به نظرت ماریا در این اتاق پر آب چه کاری برای نجات باید کند؟

چیستان: یک دانه در کنج، یک دانه در خانه، هیچ در اتاق، و دو تا در دندان. آن چیست؟

حدس کلمه با ایموجی: باید خیلی خلاق باشی بفهمی چه کلمه ای میشه!

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا