;
سرگرمی

چالش بازی فکری میوه ها،هوش ریاضی تون را با این تصویر به چالش بکشید.!

چالش بازی فکری میوه ها: می توانید این چالش ریاضی ارائه شده توسط بخش سرگرمی مجله گفتنی را حل کنید. فقط نابغه ها می توانند موفق شوند. اگر آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید، این چالش معادله 12 ثانیه ای را انجام دهید و نشان دهید که یک نابغه تمام عیار هستید! با مجله گفتنی و چالش بازی فکری میوه ها همراه شوید.

جالب است: آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

چالش بازی فکری میوه ها

امروز، ما قصد داریم به یک مسئله چالش برانگیز ریاضی بپردازیم. هدف، حل آخرین معادله در عبارت است و کل عبارت در تصویر خلاصه شده است. این یک راه عالی برای آزمایش منطق و مهارت های تفکر و همچنین توانایی ریاضی شما است. بنابراین، آیا آماده هستید آن را امتحان کنید؟ این چالش از شما می خواهد که معادله چهارم را با استفاده از اعداد و همچنین ارزش عددی سیب قرمز، پرتقال و هندوانه حل کنید. برای موفقیت باید به همه جزئیات حتی کوچکترین آنها توجه کنید.پس اگر آماده هستید بپردازیم به چالش بازی فکری میوه ها و این را هم بگوییم که فقط 12 ثانیه وقت دارید تا این آزمون را حل کنید.

شاید جالب باشد: حکایت مرد خسیس در محکمه، هم چوب را خورد هم پیاز را هم پول داد!

چالش بازی فکری میوه ها

شاید جالب باشد: حکایت ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون تفاوت تصویری اردک؛فقط چشمان عقابی می تونه تو 20ثانیه اختلاف تصویری را پیدا کند.

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

پاسخ چالش بازی فکری میوه ها

با پاسخی که در اینجا ارائه کرده ایم، می توان این معمای ریاضی را حل کرد. با این حال، اگر هنوز در تلاش هستید نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا با ارائه توضیحات گام به گام به شما کمک کنیم تا شما را به راه حل راهنمایی کنیم. تصویر زیر حاوی راه حل این معمای ریاضی است. این پازل برای به چالش کشیدن استدلال ریاضی و مهارت های حل مسئله شما طراحی شده است، بنابراین طبیعی است که در ابتدا برای آن مشکل پیدا کنید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

اما با پشتکار و تجزیه و تحلیل دقیق، می توانید پاسخ را باز کنید و چابکی ذهنی خود را بهبود بخشید. اگر به تنهایی نتوانسته اید این معما را حل کنید، نیازی به دلسردی نیست. ما اینجا هستیم تا به شما در مقابله با پیچیده ترین معماهای ریاضی کمک کنیم، توضیحات دقیق و گام های مناسب را برای راهنمایی شما به سمت راه حل ارائه دهیم.

شاید جالب باشه: تست بینایی بابادک پنهان شده،می تونی بادبادک رو تو مدت 12 ثانیه پیدا کنی؟

چالش بازی فکری میوه ها-پاسخ

پرتقال = 7

سیب = 11

هندوانه = 17

بنابراین،مجموع جمع میوه ها در ستون چهرم می شود:    35 =17+11+7

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد. به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد.

برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

مطالبی که دیگران پسندیدند:

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

آزمون شناسایی خرس قطبی، اگه چشمان تیزبینی داری!می تونی خرس رو تو 10ثانیه پیدا کنی؟

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری،تو 10 ثانیه تفاوت بین دو تصویر را می تونی پیدا کنی؟

زمون شناسایی دزد جواهر؛فقط یه فرد باهوش و نکته سنج میتونه دزد جوار رو گیر بیاره!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خیلی ساده ۳۴ چون سیب و پرتقال باید اختلافشون ۴ تا باشه و جمعشون ۱۸ باشه که یعنی یکیشون ۷ هست و یکیشون ۱۱ و چون سیب و هندونه بیشتر از سیب و پرتقال شده پس سیب ۱۱ هست و پرتقال ۷ هندونه هم که دیگه راحت بدست میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا