;
سرگرمی

اگه باهوشی سریع بگو که کدومیکی از این خانم ها باردار نمی باشد!؟

آزمون شناسایی خانم غیر باردار: خود و توانائی های شناختی خود را با آزمون شناسایی خانم غیر باردار امتحان کنید. شما در تصویر 3 زن را مشاهده می کنید. در نگاه اول موضوع خاصی به نظر نمی رسد، اما در واقع یکی از این خانمها باردار نمی باشد. کدامیکی از این خانمها در آزمون شناسایی خانم غیر باردار، حامله نمی باشد؟ پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

آزمون امروز از جمله آزمون هایی است که بسیاری توانستند در مدت زمان 3 ثانیه ای آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون رمزگشایی و تحلیل این معمای تصویری بسیار آسان می باشد و اکثر مردم میتوانند در مدت زمان تعیین شده پاسخ صحیح خود را ارائه دهند.

این هم جالبه: تست روانشناسی: اگر مجبور باشی اول کدوم رو نجات میدی؟ همسر یا فرزند!

تصویر آزمون شناسایی خانم غیر باردار

آزمون شناسایی خانم غیر باردار 1

.

.

.

فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی خانم غیر باردار بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ پس اگر کارآگاه خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را حل کنید. این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم میزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش فعالی میتوانند داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانم غیر باردار

فرد سمت چپی که پیرزن می باشد زنی است که باردار نمی باشد،وی به دلیل کهولت سن و رسیدن به سن یائسگی نمیتواند تخمک گذاری کند،دو زن دیگر باردار می باشند.

آزمون شناسایی خانم باردار 2

آیا آزمون شناسایی خانم غیر باردار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا