;
سرگرمی

کدوم خانوم پرستار نیست و داره ادا و اطوار میاد؟

آزمون شناسایی خانوم پرستار: شما در تصویر دو خانوم زیبا و جوان می بینید که از قضا هر دو لباس پرستاری به تن دارند؛ جالب است بدانید که یکی از آن ها اصلن پرستار نیست و خودش را اینطور نمایش داده! به نظر شما کدام زن جوان در واقع یک پرستار نیست؟ چرا؟ آیا قادر هستید خانومی که خودش را پرستار جا زده پیدا کنید؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی خانوم پرستار همراه شوید.

جالبه: اگه خودتو باهوش میدونی عروسی که تو زندان بوده را در 7 ثانیه شناسایی کن

اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی خانوم پرستار را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی پرستار فیک فقط 8 ثانیه وقت دارید. حل این آزمون نیازمند توجه، دقت و مهارت های شناختی است. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم. این سرگرمی را از دست ندهید.

جالبه: کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

آزمون شناسایی خانوم پرستار1

.

.

خیلی جالبه: چیستان خون سیاه: اون چیه که خون سیاه رو می خوره اما راه سفید میره؟

.

.

.

.

امیدواریم توانسته باشید که پرستار تقلبی را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

چیستان جالب: کدام جانور است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانوم پرستار

دختری که لباس آبی پوشیده یک پرستار تقلبی می باشد،اگر به آمپولی که وی در دستانش گرفته دقت کنید متوجه می شوید که آمپول از آنتی بیوتیک پر شده و حجم زیادی از آن را هوا تشکیل می دهد که نباید چنین اتفاقی رخ دهد چون باعث مرگ می شود،احتمالا وی در یک کارزار تبلیغاتی مجبور شده است این لباس پرستاری را بپوشد.

آزمون شناسایی خانوم پرستار2

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان دختر زیبا و خواستگار پیر که ماجرایی جالب دارد!

آزمون قدرت بینایی با شناسایی مار؛ بین لاک پشت ها پیدا کن!

زنان و مردان زرنگ چه ویژگی های خاصی دارند+ نتایج جالب!

تصاویر دیدنی از مهمانداران جذاب خطوط هواپیمایی+ عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا