;
سرگرمی

با پیدا کردن خبرنگار پاپاراتزی نبوغ خودتون رو اثبات کنید!

آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی: در تصویر آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی شما با تصویری از سه فرد مختلف رویرو هستید،به نظر می رسد این افراد هر کدام در مشاغل مختلفی مشغول به کار می باشند و خرج زندگی خود را از طریق کارکردن به دست می آورند. در واقع یکی از این افراد یک خبرنگار پاپاراتزی می باشد که با پوشیدن لباس مبدل خودش را شبیه به افرادی کرده که در آن شغل مشغول به کار هسند تا شک کمتر کسی را به خود جلب کند و با این ترفند بتواند از سوژه ای که دنبالش کرده عکس بگیرد و با فروش آن ها به مجلات و نشریات پول خوبی به جیب بزند.

شما باید با نگاه به تصویر، پاسخ درست را ارائه دهید و این مسئله تنها توسط یک ذهن ارام و خلاق امکان پذیر است. شما فکر می کنید که خبرنگار پاپاراتزی چه کسی است؟ برای پاسخ به آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی شما با محدودیت زمانی 6 ثانیه ای مواجه هستید.

جالبه ببینید: بازی دبرنا یا دبلنا؛ از بازی های جذاب و قدیمی+مخصوص دورهمی

تصویر آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی

آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی 1

.

.

.

یافتن نشانه ها در این سوالات یا تصاویر معمایی حواس شناختی شما را پرورش می دهد. شما با انجام منظم این بازی ها، در بلند مدت متوجه خواهید شد که قدرت تمرکزتان افزایش یافته و دقت و جزئی نگری شما افزایش می یابد. لذا سوالات هوش تصویری در کنار سرگرم کنندگی برای رشد مهارت های شناختی شما معجزه می کنند. برخی ازاین سوالات ساده و آسان به نظر می رسند، اما در بسیاری از اوقات به خوبی توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشند. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این قبیل مطالب، چالشی بودن این گونه مطالب است. گاهی نیاز نیست به این سوالات فکر کنید، کافی است بدنیال یک نشانه باشید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی

شاید در نگاه اول بسیاری مرد گارسون را به عنوان پاپاراتزی معفی کنند و دلیلشان هم وجود گوشی در جیب جلیقه وی باشد ولی باید در نظر داشت که خبرنگاران پاپاراتزی برای عکسبرداری روش های پیچیده تری دارند،کسی که پاپاراتزی می باشد زن خدمتکار می باشد به دکمه های پیراهن وی دقت کنید که دکمه اول پیراهنش در واقع یک دوربین مخفی می باشد که با نزدیک شدن به سوژه بدون آن که طرف متوجه شود از وی عکس می گیرد.

آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی 2

آیا آزمون شناسایی خبرنگار پاپاراتزی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا