;
سرگرمی

در این مهمانی آیا قادر هستید تا خون آشام را 7 ثانیه ای پیدا کنید؟

آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی: در تصویر آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی می بینید که چهار نفر از یک مهمانی خاص لذت می برند. هر کدام تلاش کرده اند لباس خاصی پوشیده و خود را متفاوت از سایرین نشان دهند. با این حال، چیزی که هیچ کس انتظار ندارد این است که یکی از آنها یک خون آشام واقعی است. آیا می توانید فقط در 7 ثانیه بفهمید که کدام یک از این افراد در مهمانی یک خون آشام است؟

اگر مهارت شما برای رمزگشایی و حل آزمون ها و معماهای تصویری به آن خوبی است که ما فکر می کنیم، آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی را از دست ندهید. با حل این ازمون تلاش کنید که هوش بالا و نکته سنجی خود را اثبات کنید. یادتان باشد که برای انجام این کار تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی

آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی 1

.

.

.

باید بدانید که پاسخ به سوال این معمای تصویری بسیار آسان است. شما باید فردی را که در تصویر یک خون آشام واقعی است را شناسایی کنید. ما مطمئن هستیم که این کار برای شما آسان خواهد بود. تنها کافی است که برای حل این آزمون یا معمای تصویری سعی کنید از تمام مهارت ها و توانائیهای فردی خود استفاده کنید.خود را در لیست نابغه هایی قرار دهید که داری قدرت تمرکز و تیزبینی بالایی هستند و مو را از ماست بیرون می کشند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی

اگر به تمام جزئیات تصویر آزمون شناخت خون آشام مهمانی دقت کرده باشید، مطمئناً متوجه قرمزی چشمان پیشخدمت در حال سرو غذا شده اید، بنابراین او در میان حاضرین خون آشام است. بقیه افراد لباس متفاوت و گریم شبیه خون اشام انجام داده اند و نشانه دیگری دیده نمی شود.

آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی 2

آیا آزمون شناسایی خون آشام در مهمانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

دکمه بازگشت به بالا