;
سرگرمی

کدام یک از این دو مسافر در پایانه فرودگاه پول و جواهرات را از پیرزن دزدی کرده است؟

آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه: در تصویر آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه،شما دو صحنه متفاوت در فاصله زمانی کمتر از ده دقیقه را از یک پایانه مسافری در فرودگاه مشاهده می نمایید،در تصویر اول دو زن و یک مرد می باشند که زن مسن تر در کیف خود مقداری پول و همچنین چند قطعه جواهر دارد که بر اثر ازدحام و شلوغی این دو فرد با پیرزن برخورد مینمایند و پیرزن که متوجه دزدی شده و از برخورد این دو فرد با خود مطمئن می باشد،به پلیس فرودگاه این دو نفر را به اتهام دزدی معرفی می کند.

پیشنهادی: داستان ملا و ثروت باد آورده؛ با هر کسی شوخی نکن!

شما باید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن فردی که سرقت از پیرزن را انجام داده است در 7 ثانیه شناسایی نمایید،شما برای شناخت سارق باید چشمانی به تیزی یک عقاب و از جزیی نگری بی مانندی برخوردار باشید.

پیشنهاد می شود: داستان غلام شل در حجله دختر شیخ عرب

تصویر آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه

آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه 1

.

.

.

آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه از جمله معماهایی است که سلول های خاکستری مغز شما را مجبور به فعالیت دو چندان می کند. این آزمون تنها در صورتی که مهارت های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است.شما با کمک سوالات هوش تصویری می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود. شما برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه

دزد وسایل پیرزن زن جوان در تصویر می باشد،در تصویر اول به کیفی که وی بر دوش خود انداخته استدقت کنید که سمت چپ وی می باشد و در تصویر دوم کیف در طرف راست وی قرار دارد.

خیلی جالبه: آیا چشم دقیقی برای دیدن جزئیات دارید؟ پس جوجه متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید

آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه 2

آیا  آزمون شناسایی دزد پایانه فرودگاه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

آیا می توانید 5 تفاوت تصویری سنگ، کاغذ، قیچی را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ فقط تیزبین ها موفق خواهند شد!

حتمن ببینید: در کمتر از 6 ثانیه عینک آفتابی را در بین وسایل مدرسه پیدا کنید و مهارت های بصری خود را آزمایش کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا