;
سرگرمی

در کمتر از 6 ثانیه عینک آفتابی را در بین وسایل مدرسه پیدا کنید و مهارت های بصری خود را آزمایش کنید!

تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی: مهارت های بصری خود را با تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی آزمایش کنید! آیا می توانید در کمتر از 6 ثانیه عینک آفتابی را در بین تمام وسایل مدرسه پیدا کنید؟ این بازی فکری سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز را امتحان کنید و ببینید آیا می‌توانید بر زمان غلبه کنید یا خیر؟ آیا اماده چالش هستید ؟ آیا به دنبال چیزی بوده اید که ذهن خود را به خود مشغول کند و کمی سرگرم شود ؟

تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی بسیار ساده است و به هیچ مهارتی نیاز ندارد . تنها کاری که باید انجام دهید این است که در کمتر از 6 ثانیه  عینک آفتابی را در بین وسایل مدرسه پیدا کنید. ما این گونه بازی‌ها را به طور مرتب در سایت گفتنی منتشر می‌کنیم، بنابراین حتماً به صورت مرتب سایت ما را بررسی کنید .

جالبه: واکنش شدید هواداران فوتبال به ترول عکس دکلان رایس و نامزدش و حمایت از آن ها

ببینید چقدر دید شما واضح است و سعی کنید زمان را شکست دهید . این بازی فکری سرگرم کننده تضمینی است که راهی سرگرم کننده برای گذراندن زمان به شما ارائه می دهد . پس چرا تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی که هیجان انگیز است را انجام نمی دهید و ببینید که چقدر سریع می توانید عینک آفتابی را پیدا کنید؟ اکنون خود را آزمایش کنید و کمی لذت ببرید !

حتمن بخوانید: داستان آباد شدن و خراب شدن عالم با سبیل شاه عباس!

تصویر تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی

تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی 1

.

.

.

بازی‌های مشاهده‌ای نوعی سرگرمی محبوب در عصر دیجیتال هستند که فرصتی عالی را برای آزمایش قدرت دید و بینایی فراهم می‌کنند .این بازی‌ها معمولاً شامل یافتن یا شناسایی اشیا ، حیوانات ، کلمات یا اشکال در یک صحنه هستند.بازیکنان باید قبل از تمام شدن زمان، از مهارت های مشاهده ای خود برای مکان یابی اشیا استفاده کنند. برای موفقیت در چنین بازی هایی ، مهم است که وقت خود را صرف کنید و همه چیز را از نزدیک ببینید. چشم تیزبین و مهارت های حل مسئله خوب کلید پیروزی است .بسیاری از مردم از این بازی ها به دلیل سادگی و فرصتی که برای تمرین حافظه و تمرکز فراهم می کنند لذت می برند .

جالبه: با تست شخصیت ما و انتخاب یک کدو تنبل بفهمید بیشتر احساساتی هستید یا منطقی!

.

.

.

پاسخ تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی

تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی 2

آیا تست بینایی پیدا کردن عینک آفتابی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

برایتان جالب خواهد بود

چالش بینایی: آب نبات را در بین پروانه ها در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! آیا آماده اید؟ پس شروع کنید

تست شخصیت: آیا شما مدبر هستید یا به دیگران وابسته هستید؟ با انتخاب یک کیک کوچک متوجه شوید!

حکایت مردی که روی شیطان را کم کرد!

مهماندارهای هواپیما باید از نظر ظاهری چطوری باشند؟

اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم فرد میتونه قاتل باشه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا