;
سرگرمی

آزمون شناسایی زندانی فراری: اگر باهوشی زندانی فراری را در 5 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی زندانی فراری: در تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری ما شاهد صحنه ای از برگزاری یک مراسم عروسی هستیم که در آن کشیش مشغول خواندن بخش هایی از کتاب مقدس می باشد تا عروس و داماد را به عقد هم درآورد،همه چیز در این صحنه بسیار عادی و طبیعی به نظر می رسد ولی متاسفانه باید گفت همه چیز اینگونه نمی باشد،چون در این تصویر یک زندانی فراری وجود دارد. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در کمتر از 5 ثانیه این چالش را حل کند. با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری میتوانید این زندانی فراری را در مدت زمان تعیین شده بیابید و مهارتهای خود را بسنجید.

این چیستان بامزه رو ببین: چیستان حبیب لیسانسه ها: اگه گفتی چرا ماهی ها به هم دست نمی دن؟!

تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری

 

آزمون شناسایی زندانی فراری 1

.

.

.

بسیاری از افراد مشغول کردن خود با سوالات هوش را دوست دارند. این سوالات می تواند ذهن آن ها را آزاد کند. هر چه بیشتر آنها را نسبت به محیط اطراف اشنا کند. جزئی نگری و دقت را در آنها افزایش دهد.این سوال هوش از آن جهت جالب و خاص است که بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. شما باید به دقت به تمام زوایا دقت کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید. خوب نگاه کنید، به نظرمی رسد که یکی توانسته از زندان فرار کند. اما اینکه آن فرد کدام یکی است به نظر ساده نیست. باید شما تمام جزئیات را بررسی کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی فراری

فردی که توانسته از زندان فرار کند کشیش می باشد،وی یک زندانی فراری می باشد که لباس کشیش را به تن کرده است، لباس های زندان وی از زیر لباس کشیشی وی نمایان می باشد.

آزمون شناسایی زندانی فراری 2

آیا آزمون شناسایی زندانی فراری را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا