;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران سریال کره ای 49 روز بعد 12 سال با صورت و بدن عملی+عکس

بازیگران سریال کره ای 49 روز: «۴۹ روز» نام یک سریال درام کره‌ای محصول ۲۰۱۱ است. از بازیگران این سریال می‌توان به جونگ ایل وو (ایلجیما در سریال رودخانهٔ ماه)، جو هیون جه (شاهزاده میونگ نونگ در سریال دختر امپراتور) ، باعه سو بین (چان سو در سریال دونگ یی) و سئو جی های (بانو هوانگ اوک در سریال سرزمین آهن) اشاره کرد.

این هم جالبه: اولین عکس از همسر اکبر عبدی بعد از سال‌ها: جوان، با کلاس و شیک پوش!

داستان سریال

داستان سریال در مورد دختری به اسم شین جی-هیون است که چند روز قبل از ازدواجش تصادف می‌کند و به کما می‌رود و به او فرصت داده می‌شود به دنیا برگردد به شرطی که سه نفر را پیدا کند تا برایش واقعاً گریه کنند.

برای این کار به جی-هیون ۴۹ روز فرصت داده می‌شود تا از جسم سونگ یی-کیونگ استفاده کند تا آن سه نفر را که برایش اشک خالصانه می‌ریزند، پیدا کند…

این هم جالبه: شراره رخام زیباتر از جنیفر لوپز: چهره اش کامل تغییر کرده

بازیگران سریال کره ای 49 روز

بعد از گذشت 12 سال، عکس های تغییرات بازیگران سریال کره ای 49 روز همه را متعجب می کند، به طوری که به نظر می رسد آن ها سر تا پای خود را تراشیده و عمل کرده اند. عکس با ما و قضاوت با شما! به نظرتان چرا آسیای شرقی ها مثل قالی کرمان می مانند و تکان نمی خورند؟!

جو هیون جه 43 ساله

بازیگران سریال کره ای 49 روز1

جو هیون جه بازیگر اهل کره جنوبی است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او در ۸ می سال ۱۹۸۰ میلادی به دنیا آمد و در ابتدا به عنوان خواننده شروع به کار کرد.

این را هم ببینید: تیپ جنجالی زن سوئدی سامان قدوس در قطر+ عکس های عروسیشون

نام گیو ری 38 ساله

بازیگران سریال کره ای 49 روز2

نام گیو ری متولد۲۶ آوریل ۱۹۸۴ خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او رهبر سه زن کره ای SeeYa بود. در سال 2009، Nam Gyu-ri با شرکت مدیریت گروه اختلاف قراردادی داشت و گروه را ترک کرد.

این هم جالبه: ممیسابو در سریال یوسف پیامبر با همسر و فرزندانش بیرون سریال+عکس

لی یو وون 43 ساله

بازیگران سریال کره ای 49 روز3

(زاده 9 آوریل 1980) بازیگر کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ملکه سوندوک شناخته شد.

یو وون در 3 ژانویه 2003 با تاجر و گلف باز حرفه ای پارک جین وو ازدواج کرد. این زوج دارای دو دختر و سه پسر هستند (متولد دسامبر 2003، مه 2014 و مه 2015).

این هم جالبه: تغییر سحر جعفری جوزانی عاشق سینه چاک بیژن در 45 سالگی+ عکس مامی خارجیش

سو جی هه 39 ساله

بازیگران سریال کره ای 49 روز4

سو جی هه متولد ۲۴ اوت ۱۹۸۴ بازیگر اهل کره جنوبی است. سو پس از اولین جلب توجه در فیلم ترسناک صدا، در فیلم‌های تلویزیونی متعدد به ویژه دوستت دارم و ۴۹ روز خوش درخشید

این مطلب هم جالبه: بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی در 25 سالگی+ تصاویر خفن مدلینگ

جونگ ایل وو 38 ساله

بازیگران سریال کره ای 49 روز5

جونگ ایل وو متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۷ بازیگر اهل کره جنوبی است که به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی بازگشت ایلجیما، ۴۹ روز، افسانه خورشید و ماه و سیندرلا و چهار شوالیه شناخته می‌شود.

به سو-بین 47 ساله

بازیگران سریال کره ای 49 روز6

به سو-بین  متولد ۹ دسامبر ۱۹۷۶ بازیگر اهل کره جنوبی است. او به دلیل بازی در نقش کیم یانگ در سریال امپراطور دریا،نقش سایونگ در سریال افسانه جومونگ و نقش چا چانسو در مجموعه تلویزیونی افسانه دونگ‌یی و شناخته میشود و همچنین در سریال احساس پادشاه نقش ایفا کرده است

این مطالب هم جالب هستند:

تصاویر تغییرات ظاهری دختر محسن یگانه

عمو غلام خانوم کوچیک پس از باران بعد 23 سال در کنار همسرش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا