;
سرگرمی

تست بینایی گل لاله: چند گل در تصویر می بینید؟

تست بینایی گل لاله مهارت دیداری شما را به چالش می کشد! چند گل در تصویر می بینید؟ ببینید آیا ناظر خوبی هستید یا خیر؟
جرات حل این چالش تصویری را داشته باشید، جایی که شما باید تعداد گل هایی را که در تصویر می بینید تنها در 8 ثانیه بشمارید. میتونی حلش کنی؟

تست بینایی گل لاله به دلیل سادگی و همچنین سختی آن یکی از پرطرفدارترین ها در شبکه های اجتماعی است. این آزمایش هزاران کاربر را عرق کرده است، زیرا باید نشان دهند که چقدر ناظر خوبی هستند. شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا تعداد گل های موجود در تصویر را بشمارید و اگرچه این کار آسان به نظر می رسد، اما بسیاری از آنها متوجه نشده اند که کدام گل ها پنهان شده اند.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

آیا برای حل تست بینایی گل لاله آماده اید؟ اگر مطمئن نیستید که چند گل شمرده اید و زمان شما تمام شده است، نگران نباشید. می توانید کمی استراحت کنید و با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. با این حال، اگر یک چالش واقعی می خواهید، 8 ثانیه را بشمارید و پاسخ خود را بدهید. در زیر راه حل را خواهید داشت.

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

تصویر تست بینایی گل لاله

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

تست بینایی گل لاله

شما می توانید پاسخ تست بینایی گل لاله را در پایین صفحه ببینید:

.

حتما ببینید: تست بینایی کفش: به نوید کمک کن تو این اتاق شلخته لنگه کفش خودش رو پیدا کنه

.

.

حتما ببین: خطای تصویری مادربزرگ: چه نکته غیر عادی در این عکس هست؟!

.

بخش سرگرمی گفتنی هر روز با انواعی از چالش های تصویری توانایی های شناختی و ذهنی شما را مورد آزمایش قرار می دهد!

.

.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

.

.

پاسخ تست بینایی گل لاله

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

حتما ببینید: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

پاسخ تست بینایی گل لاله

نظر شما در مورد تست بینایی گل لاله چیست؟

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر برای شما غرق نشد، نگران نباشید. علاوه بر این تست، نوع دیگری از ویروس بین چالش ها و چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: چالش‌های تصویری بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی، و تمام. منتظر چی هستی؟

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

شاید جالب باشد: قصه دشمن در لباس دوست: حکایت عیسی به دین خود، موسی به دین خود

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

تست بینایی لامپ رنگی: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

ممکن است برای شما جالب باشد:

آزمون شناسایی زن خرشانس: نابغه ها بشتابید و بگین کدوم زن خرشانسه و زنده می مونه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا