;
سرگرمی

تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را به راحتی شناسایی می‌کنند!

آزمون شناسایی شوهر واقعی زن: در تصویر آزمون شناسایی شوهر واقعی زن شما با صحنه جالبی روبرو هستید،زنی که بر روی تخت بیمارستان دراز کشیده است،وی بر اثر برخورد جسمی به سرش بیهوش شده بود و پس از به هوش آمدن دچار فراموشی شده است و حالا دو مردی که شبیه زامبی ها می باشد ادعا می کنند که وی همسر واقعیش می باشد. زن که از این اتفاق دچار شوک شده است نمی داند که کدامیک از این دو فرد دارد راستش را می گوید.

ماموریت شما در این معمای تصویری این خواهد بود که بفهمید کدام یک از مردان شوهر این خانم است،شما برای این کار تنها 6 ثانیه فرصت دارید. ما به شما می گوییم که این چالش تصویری یکی از پیچیده ترین چالش ها است، زیرا از هر 10 نفر، تنها 2 نفر موفق به شناسایی همسر این زن شده اند!

جالبه ببینید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

تصویر آزمون شناسایی شوهر واقعی زن

 

آزمون شناسایی شوهر واقعی زن 1

.

.

.

معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که پاسخ به آن نیازمند دقت و تمرکز عالی است. به کمک این معما شما میتوانید ادعا کنید که استاد حل معماهای تصویری هستید. حل این معمای تصویری در زمان تعیین شده به معنای سطح بالای دقت و تمرکز شما و همچنین میزان تیزبینی شماست. لذا زمان را در نظر داشته باشید.

پازل های تصویری و معماهای تصویری به دلیل جذابیت تصویری به سرگرمی مورد علاقه هزاران کاربر در اینترنت تبدیل شده اند. شما با پرداختن به این معماها علاوه بر آنگه سرگرم خواهید شد، می توانید مغز خود را ورزش دهید. این معماها برای آنکه حل شوند، نیازمند توجه و تمرکز هستند و همین مسئله سلول های خاکستری مغز را به فعالیت وادار می کند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی شوهر واقعی زن

همون طور که مشاهده می کنید زن دارای انگشتر حلقه ازدواج می باشد که مرد سمت راستی در دستانش حلقه ازدواجی دیده نمی شود،در نتیجه وی دارد دروغ می گوید،به احتمال بسیار زیاد مرد سمت چپی شوهر واقعی زن می باشد چون دستی که وی انگشتر حلقه ازداجش را انداخته بوده قطع شده است.

آزمون شناسایی شوهر واقعی زن 2

آیا آزمون شناسایی شوهر واقعی زن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا