;
سرگرمی

قابل توجه باهوشا :میتونید بگید کدوم عروس،میتونه آقا دومادو بکشه و چرا اینکارو میکنه؟

آزمون شناسایی عروس های عصبانی: در تصویر آزمون شناسایی عروس های عصبانی می توانید تعداد زیادی دختر خانم را که لباس عروس پوشیده اند مشاهده کنید که همه با هر وسیله ای که دم دستشون اومده دنیال پسری می باشند که لباس دامادی را پوشیده است،همه این نوعروسان به شدت عصبانی هستند و اگه دستشون به داماد برسه حسابی به خدمتش می رسند.

شاید در نگاه اول شناسایی عروسی که میتواند به داماد آسیب برساند بسیار مشکل و حتی غیرممکن باشد، اما شما با کمک یک نشانه کوچک می توانید او را شناسایی کنید. آیا شما می توانید او را در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای و قبل از اینکه به هدف خود برسد شناسایی کنید!؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی عروس های عصبانی را با هم مرور می کنیم.

 

تصویر آزمون شناسایی عروس های عصبانی

آزمون شناسایی عروس های عصبانی 1

.

.

.

وقت آن است که با حل این معمای تصویری نشان دهید که یک نابغه هستید. ذهن و میزان توانائیهای شناختی خود را بیازمایید.این بار معمای تصویری را برای شما آورده ایم که توجه بسیاری را در بین کاربران شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است و دلیل آن بالا بودن درجه سختی آن است. اگر  عاشق حل آزمون های تصویری هستید، می دانیم که قادر به حل این چالش خواهید بود. اگر می خواهید مهارت های ذهنی خود را بررسی کنید، به خاطر داشته باشید که همه چیز آن گونه به نظر می رسد نمی باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی عروس های عصبانی

همان طور که اشاره نمودیم همه چیز آن گونه که به نظر می رسد نمی باشد،با کمی دقت میتوانستید متوجه وجود دوربین های فیلم برداری در صحنه شوید،این افراد در حال بازی در یک فیلم سینمایی هستند و در واقعیت کسی قصد کشتن داماد را ندارد.

آزمون شناسایی عروس های عصبانی 2

آیا آزمون شناسایی عروس های عصبانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا