;
سرگرمی

تست بینایی باگزبانی را در بین خرگوش ها پیدا کنید؟ اگر چشمان قوی دارید!

تست بینایی باگزبانی: اگر چشمان تیزی دارید و انیمیشن باگزبانی را بخاطر دارید او را در میان خرگوش ها پیدا کنید. این آزمون قدرت دید شما را به چالش می کشد.

تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟! سرگرمی امروز را از دست ندهید.

 

شاید جالب باشد: تست بینایی پیدا کردن n در میان m ها کار سختی است مگر اینکه تیزچشم باشید

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

شاید جالب باشد: اگر خدای ریاضیاتی با نگاه کردن به قلب های رنگی معادله چهارم را حل کن!

تصویر تست بینایی باگزبانی:

تست بینایی باگزبانی

این هم جالبه: آزمون شناسایی خدمتکار حواس پرت: کدام خدمتکار باعث آتش سوزی درمنزل شده است؟

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست هوش کروئلا کدوم طرف موهاش مشکیه؟ فقط خوره های فیلم اینقد دقیقن!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی تفاوت دختر و سگ: اگر فکر می کنید تیزبین هستید تفاوت های تصویر را شناسایی کنید!

پاسخ تست بینایی باگزبانی:

پاسخ تست بینایی باگزبانی

این هم جالبه: تست هوش تصویری مرگ: کدام فرد در تصویر به زودی خواهد مرد؟

یک شخصیت ساختگی انیمیشنی است که در سری کارتون های لونی تونز و مری ملودیز هنرنمایی می کند. این شخصیت توسط کمپانی تولیدات لئون اسلینگر ساخته شده است که بعدها در سال ۱۹۴۴ تبدیل به کمپانی برادران وارنر شد. باگز که یک خرگوش شبه انسان است در ۱۶۷ قسمت کوتاه در دوران طلایی انیمیشن های آمریکایی هنرنمایی می کند و حضور کوتاهی هم در جاهای دیگر از جمله در فیلم های غیر انیمیشنی داشته است.

شاید جالب باشد: تست هوش استعداد ریاضی دارید؟ با حل این تمرین میزان استعدادتان را شناسایی کنید!

بر اساس کارتون ۵۰ Years and Only One Grey Hare او در ۲۷ ژوئیه سال ۱۹۴۰ در بروکلین نیویورک در لانهٔ خرگوشی در ابت فیلدز در خانهٔ بروکلین داجرز متولد شد. اما در واقع او ساختهٔ دست تعدادی از انیماتورهای مختلف بود. از جمله تکس اوری که کارگردانی وایلد هار اولین کارتونی که باگز در آن ظاهر شد با او بود. و همچنین رابرت مک کیمسون که شخصیت نهایی باگز را طراحی کرد.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی ستاره از تیزبین ها انتظار داره در کمتر از 5 ثانیه ستاره پنهان را پیدا کنند!

طبق طراحی باگزبانی، مل بلانک ( به انگلیسی: Mel Blanc ) شخصی که صدای باگز را درمی آورد لهجهٔ فلات باش دارد باگز تکیه کلام های متعددی دارد که معروفترین آن “اوه چه خبرا رفیق؟” می باشد؛ که معمولاً آن را در هنگام جویدن هویجش می گوید. او علی رغم آرامشی که دارد مهم ترین شخصیت لونی تونز است. بی توجهی گستاخانهٔ او باعث شد که در طول جنگ جهانی دوم و پس از آن محبوب تماشاچیان آمریکایی باشد. او همچنین نماد کارتون های لونی تونز و کمپانی برادران وارنر می باشد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت جواهر و سلیقه شما تعیین می کند چقدر آدم خودنمایی هستید!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت مسیر طبیعت: سبک زندگی امروز شما چگونه بر اهداف و جاه طلبی های آینده شما تأثیر می گذارد؟

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

همچنین ببینید: فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید! ببینید عقل شما چقدر تیز است!

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

شاید جالب باشد: تست هوش ریاضی دایره ها چند تا هستند؟ 99 درصد مردم نمی توانند بگویند به جز نخبه های ریاضی!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

همچنین ببینید: توهم نوری مثلث؛آیا با دید اولترا می توانید مثلث را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

 گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

شاید جالب باشد: حکایت شاه عباس و مرد پینه دوز!

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

 

از دست ندهید: تست هوش الگوی ریاضی؛میتونی الگوی ریاضی تست هوش را در 10 ثانیه پیدا کنی؟

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

آزمون شناسایی تفاوت گربه ها را فقط افراد با بینایی قوی در کمتر از 30 ثانیه پیدا می کنند!

تست شخصیت شکوفه: یک شکوفه رو انتخاب کن تا بهت بگم چه تاثیری روی جنس مخالف داری!

این هم جالبه: آزمون شناسایی عروس و داماد متفاوت میزان قدرت بینایی شما را نشان خواهد داد!

تست شخصیت میزان ساده لوحی: اول چی دیدی؟

فقط افراد زبل می توانند این معما را حل کنند! همسر سابق آقا کیه؟!

این تست شخصیت نقطه ضعف شما را در زندگی نشان می دهد: چه کسی بیش ترین ثروت را دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا