;
سرگرمی

آزمون شناسایی فرد احمق زندان: چه کسی یه کمی بیشتر از خیلی، مخ اش تاب خورده!؟

آزمون شناسایی فرد احمق زندان: در آزمون شناسایی فرد احمق زندان ،شما دو تصویر متفاوت از دو زندانی را مشاهده کنید،که هر دو فرد در حال اجرا کردن نقشه فرار خود از زندان می باشند ولی در هنگام اجرای نقشه های خود دچار مشکلاتی می شوند و در هنگام فرار دچار آسیب دیدگی هایی می گردند، اگر دقت کنید یکی از این زندانیان بسیار احمق تشریف دارد و بالا خونه را اجاره داده است. به نظر شما کدامیکی مخ اش تاب خورده و این بلا سرش اومده حقشه؟ با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: 5 تصویر عجیب ولی واقعی که اصلا باورت نمیشه واقعا عکس گرفته شدن!

به نظر شما کدامیک از دو زندانی خیلی احمق تشریف دارند. پس به دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد احمق زندان نگاه کنید و جزئیات این معمای تصویری را بررسی کنید. یادتان باشد برای رمزگشایی آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون شناسایی فرد احمق زندان

آزمون شناسایی فرد احمق زندان 1

.

.

.

آزمون شناسایی فرد احمق زندان از جمله آزمون هایی است که توانسته است ذهن بسیاری از افراد را به چالش بکشد. چه کسی در حماقت و نادانی رو دست ندارد؟ برای رمزگشایی این آزمون شما نیاز دارید ابتدا از تمام مهارت های فردی خود استفاده و در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی از قوه ادراک و منطق خود بهره ببرید. ما مطمئن هستیم که رمزگشایی این آزمون در 5 ثانیه برای افرادی که دارای تیزبینی عالی و همچنین سطح هوش بالا هستند، بسیار آسان است.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد احمق زندان

عده ای زندانی سمت چپی را به عنوان فرد احمق معرفی کرده اند ولی باید گفت وی از اینکه فنس های زندان مجهز به برق فشار قوی می باشد بی خبر بوده،فرد احمق زندانی سمت راستی می باشد وی از محوطه زندان که توسط شیشه خرده پر شده با پای برهنه راه افتاده که آسیب جدی می بیند و به علت خونریزی حتی با عبور از این محوطه نمیتواند از زندان فرار کند.

آزمون شناسایی فرد احمق زندان 2

آیا آزمون شناسایی فرد احمق زندان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا