;
سرگرمی

آزمون شناسایی فقیر قلابی: چه کسی واقعا فقیر نیست؟

آزمون شناسایی فقیر قلابی: آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون شناسایی فقیر قلابی امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس هستند، می توانند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

پس فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی فقیر قلابی بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟  پس اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با عنوان آزمون شناسایی فقیر قلابی، در بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی منتشر شده است را حل کنید. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی فقیر قلابی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: عشقم بهم وابسته هست یا نه؟ اگه متولد این ماه ها بود شک نکن!

آزمون شناسایی فقیر قلابی

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله گفتنی دنبال کنید. همکاران ما در مجله گفتنی تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با گفتنی همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، آزمون شناسایی فقیر قلابی آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی فقیر قلابی باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناسایی فقیر قلابی را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون شناسایی فقیر قلابی با 2 فرد به ظاهر فقیر مواجه خواهید شد. اما یکی از این 2 نفر واقعا فقیر نیست! اما به نظر شما کدامیک از این افراد واقعا فقیر نیست. اگر در 5 ثانیه این مرد را شناسایی کنید شما کاملا یک نابغه هستید.

آزمون شناسایی فقیر قلابی 1

این هم جالبه: بازی فکری: با شناسایی دختر واقعی بیمار نشون بده امسال مخت بهتر کار می کنه!

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: ویدئوی فوق العاده هیجانی تعقیب و گریز خرگوش از دست گرگ ها!

 

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: حدس این کلمه واقعا نیازمند هوش خفنی هستش! + پاسخ گرافیکی

.

پاسخ آزمون شناسایی فقیر قلابی

احتمالا درجه سختی آزمون شناسایی فقیر قلابی، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

.

.

.

.

.

این هم جالبه: بازی فکری: اگه باهوشی اندازه دونگی، قاتل تصویرو پیدا کن!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فقیر قلابی: اگر دقت کنید، مرد سمت چپ از جلو ظاهر تمیزی دارد و میخواهد وصله ها رو در پشتش مخفی کند، ولی مرد سمت راست خوشحال و خندان انگار برای یک نقش لباس وصله دار پوشیده است!

پس مرد سمت راست پولدار است.

آزمون شناسایی فقیر قلابی 2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

حکایت جالب عاقبت بازرگان و رمال طمعکار!

داستان ابن سیرین و زن هوس باز

آزمون بینایی: با شناسایی گرگ در کمین بزها اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

تست بینایی 3 کلمه انگلیسی مخفی در باغ وحش را پیدا کنید!

بگو در نگاه اول چه دیدی تا شخصیت درونی ات رو بهت بگم + تفسیر کامل

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا