;
سرگرمی

ویدئوی فوق العاده هیجانی تعقیب و گریز خرگوش از دست گرگ ها!

ویدئو شکار گرگ ها: در طبیعت گرگ ها یکی از بزرگترین شکارچی های درون خشکی می باشند، شاید دلیل این قدرت شکار گروهی این موجودات می باشد. گرگ ها معمولا به صورت گله ای شکار می کنند و کمتر موجود زنده ای جرات مقابله با یک گله گرگ را داشته باشند!

در ادامه یک ویدئو جذاب و فوق العاده از ویدئو شکار گرگ ها را با شما به اشتراک می گذاریم! با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

ویدئو شکار گرگ ها

امیدواریم از ویدئو شکار گرگ ها لذت برده باشید، در ادامه در مورد گرگ بیشتر توضیح داده ایم که شایید بدردتان بخورد.

این هم جالبه: حدس این کلمه واقعا نیازمند هوش خفنی هستش! + پاسخ گرافیکی

 

گرگ

گُرگ یا گرگ خاکستری (نام علمی: Canis lupus) یک گونه از پستانداران گوشت‌خوارسان متعلق به خانواده سگان است. گرگ درنده ای بومی نیم‌کره شمالی زمین شامل گستره وسیعی از اوراسیا و آمریکای شمالی است و بیشترین پراکندگی جغرافیایی را در بین تمام سگ‌سانان دیگر دارد. این جانور نیاکان وحشی سگ است؛ یعنی سگ‌ها از نسل نوعی گرگ هستند که بین 71تا33 هزار سال پیش اهلی شدند. تاکنون ۳۸ زیرگونه معاصر از گرگ شناسایی شده که از جمله آن‌ها سگ اهلی، دینگو، گرگ قرمز و گرگ ایرانی هستند. گرگ شمال غرب آمریکای شمالی بزرگ‌ترین زیرگونهٔ گرگ‌ها در جهان است.

ویدئو شکار گرگ ها 1

بیشتر گرگ‌ها به رنگ خاکستری با لکه‌هایی از رنگ‌های دیگر هستند اما رنگ‌های سفید، سرخ، قهوه‌ای و سیاه نیز در آن‌ها دیده می‌شود. اندازه و وزن گرگ‌ها در نقاط مختلف بسیار متفاوت است. به این صورت که عموماً در عرض‌های جغرافیایی بالاتر (مناطق شمالی) گرگ‌ها جثه بزرگ‌تری دارند. گرگ سرددشت از بزرگ‌ترین انواع گرگ است. گرگ‌ها در مقایسه با خویشاوندان نزدیک خود همچون شغال زرد و کایوت بیشتر برای شکار جانوران بزرگ تخصص یافته‌اند. علاقه بیشتری به زندگی اجتماعی دارند و از زبان رفتاری غنی و پیچیده‌ای بهره‌مند هستند.

هستهٔ اصلی گروه اجتماعی گرگ‌ها از یک خانواده متشکل از زن و شوهر و فرزندانشان تشکیل می‌شود که معمولاً در قالب گله‌ای از چند خانواده زندگی می‌کنند. گرگ به‌طور کلی یک شکارچی رأس هرم غذایی محسوب می‌شود و فقط انسان و در برخی نقاط ببر توانایی شکار آن را دارند. غذای اصلی گرگ‌ها با شکار سم‌داران بزرگ مثل انواع گوسفند وحشی، بز وحشی، آهو و گوزن تأمین می‌شود اما گاهی به سراغ جانوران کوچک‌تر، دام‌های اهلی، لاشه و زباله‌های انسانی هم می‌روند. هرچند بسیاری از انسان‌ها از گرگ هراس دارند اما اغلب موارد حمله گرگ به انسان به گرگ‌های مبتلا به بیماری هاری مربوط می‌شود و حمله گرگ‌های سالم به انسان به ویژه انسان‌های بالغ غیرعادی می‌باشد.

گرگ‌ها حدود ۳۰ هزار سال پیش در جستجوی پس‌مانده غذای انسان به حاشیه اردوگاه‌های محل سکونت انسان نزدیک شدند. فرایند «اهلی» کردن و پرورش آن‌ها بعد از آن به تدریج به تغییر رفتار و ژن‌های گرگ‌ها منجر شد که در نهایت به سگ‌های امروزی بدل شدند.

 

این مطالب هم جالبه:

بازی فکری: اگه هوش پلیسی داری سریع بگو کدوم یکی راست میگه؟!

بازی فکری: اگه باهوشی اندازه دونگی، قاتل تصویرو پیدا کن!

داستان ابن سیرین و زن هوس باز

اگه ادعای هوش و ذکاوت داری و فکر می کنی باهوشی، ببین می تونی بگی 5+3×0-4 چند میشه؟

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا