;
سرگرمی

با تیزبینی و هوش بالای خود میتونید بگید کدوم یک از این خانمها یک زن نمی باشد؟

آزمون شناسایی مرد زن نما: در آزمون شناسایی مرد زن نما، شما چند زن را در قسمتی از یک پارک مشاهده کنید، که ناگهان بادی شدید شروع به وزیدن می کند که باعث بالارفتن دامن این خانمهای جوان می شود، حالا سوالی که در آزمون شناسایی مرد زن نما مطرح است این است که از میان این زنان، تنها یکی از آنها یک مرد می باشد که خودش را شبیه زن ها در آورده است اما کدامیکی؟ شما باید در آزمون شناسایی مرد زن نما از تمام قدرت بینایی و دیگر توانایی های خود استفاده کنید و مردی که خودش را شببیه زن ها در آورده است را شناسایی کنید. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این معمای تصویری جدید که با عنوان آزمون شناسایی مرد زن نما منتشر شده است، یکی از جالب ترین آزمون هاست و به همین دلیل در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است. لازم به ذکر است که از هر 10 نفر تنها 2 نفر موفق به یافتن پاسخ صحیح در زمان تعیین شده 5 ثانیه، شده اند. امیدواریم که شما نیز جزو این دسته از افراد باشید که موفق به رمزگشایی این آزمون هوش تصویری می شوید.

این بازی هم جالبه: بازی حدس کلمات: با حدس این کلمه نشون بده یه فارسی زبان اصیل و دو آتیشه ای!

تصویر آزمون شناسایی مرد زن نما

آزمون شناسایی مرد زن نما 1

.

.

.

تیزبنی و جزئی نگری، نیازمند داشتن مهارت ها و توانائی های بالا است، لذا در صورتی که شما بتوانید این آزمون های هوش تصویری را در زمان مشخص شده حل کنبد، باید به نکته سنجی و هوش بالای شما آفرین گفت. پس تلاش کنید تا آزمون شناسایی مرد زن نما را در 5 ثانیه رمزگشایی و حل کنید. چابکی ذهنی خود را آزمایش کنید و این معمای تصویری جالب را حل کنید. ما مطمئن هستیم که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند این آزمون هوش تصویری را حل کنند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد زن نما

زن سمت چپی یک زن واقعی می باشد،زن سمت راستی را عده زیادی به دلیل داشتن موهای زائد در پاهایش به عنوان مرد معرفی کرده اند که باید گفت اشتباه است،مرد زن نما فرد وسطی می باشد،چون علی رقم اینکه باد دامن وی را بالا زده وی نگران کلاه خود می باشد که برای یک زن هیچ چیزی با اهمیت تر از پوشاندن نواحی حساس بدن وجود ندارد که زن سمت راستی دامن خود را محکم گرفته که دامنش بالا نرود.

آزمون شناسایی مرد زن نما 2

آیا آزمون شناسایی مرد زن نما را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا