;
سرگرمی

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان؛ به نظرتون کدوم زن داره راستشو میگه و همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان؛ در تصویر آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان ما مردی را بر روی تخت بیمارستانی مشاهده میکنیم که بر اثر تصادفی که داشته است حافظه خود را از دست داده است،دو زن در تصویر هر کدام ادعا می کنند که هممسر واقعی مرد می باشند.

آیا شما می توانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام زن همسر واقعی مرد می باشد؟

 

تصویر آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان 1

.

.

.

شما این فرصت را دارید که میزان نکته سنجی و هوش خود را در کنار مهارتها و توانائیهای شناختی خود را به خوبی محک بزنید. کدام زن همسر واقعی مرد است؟ شما اگر بتوانید بر این چالش تصویری شگفت انگیز غلبه کنید، دارای نکته سنجی، دقت و تمرکز بسیار عالی و بهره هوش بالا هستید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان

اگر با دقت به تصویر آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان نگاه می کردین به راحتی متوجه می شدین که زن سمت راستی همسر واقعی مرد می باشد،به دستبندی که وی و مرد بیمار در دستان خود دارند دقت کنید تا متوجه بشوید زن سمت چپی دارد نقش بازی می کند.

آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان 2

آیا آزمون شناسایی همسر مرد در بیمارستان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا