;
سرگرمی

زیبایی پرنده ما باعث نشه تا تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت رو نتونی حل کنی!

تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت: آیا می توانید 3 تفاوت را در این تصاویرزیبا  ببینید؟ یک پازل سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با به کار بردن منطق یا با فکر کردن خارج از چارچوب حل کرد. یافتن راه حلی برای بازی فکری اغلب مستلزم نگاه کردن به مشکل از زوایای مختلف است. با این بازی فکری خود را به چالش بکشید و سعی کنید آن را حل کنید.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

شاید جالب باشد: داستان به رگ غیرتش بر خورده است،حکایتی طنز از عبید زاکانی

تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت

تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت میزان دقت و توجه شما را ارزیابی می کنید. تست امروز قرار است میزان قدرت بینایی شما را به چالش بکشد. بنابراین سرگرمی امروز را از دست ندهید.

در این تصویر سه اختلاف تصویری وجود دارد و شما 20 ثانیه فرصت دارید تا بینایی خود را به چالش بکشید.پس آماده اید؟

بخوانید: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

 

تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت-1

شما برای حل کردن تست بینایی آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک نیازمند دقت زیاد و چشمانی تیزبین هستین و البته تمرکز لازم را داشته باشید،برای همین به شما توصیه می کنیم که در محیطی آرام و دور از شلوغی قرار بگیرید.

جالب است: ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

.

.

.

.

شاید جالب باشد: وضعیت زنان اروپا در قدیم: چیزهای عجیبی که در گذشته برای زنان ممنوع بود!

.

.

.

.

.

جالب است: آزمون هوش زوج در حال طلاق؛اگه زرنگ باشی متوجه میشی کدوم زوج در حال گرفتن طلاق از هم می باشند

پاسخ تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت

 

در تست بینایی آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک چهار تفاوت وجود دارد که ما برای شما آنها را در تصویر علامت گذاری کرده ایم.

تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت-پاسخ

 

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

از دست ندهید: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد، تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

خیلی جالبه: آزمون هوش شناخت عروس زندانی؛اگه دقت و توجه خوبی داشته باشی به راحتی عروس زندانی را میتونی تشخیص بدی!

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ریاضی معادله جمع سوم؛ به جای علامت سوال در معادله سوم باید چه عددی قرار بگیرد؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

همچنین جالب است: تفاوت تصویری دریاچه و ماهیگیر؛ افرادی که تیزبینن به راحتی میتونن تفاوت دوتا تصویر رو پیدا کنن.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری کاپیتان دزد دریایی؛ اگه میتونی در 12 ثانیه 6 تا تفاوت تصویر رو پیدا کن.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

شاید جالب باشد: معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

شاید جالب باشد: تبدیل شدن ناگهانی عروس و داماد به سنگ در گیلان!

فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

تست تفاوت تصویری دخترک بازیگوش،اگر چشمان تیزی داری تفاوتها را در مدت 15 ثانیه پیدا کن؟

تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت مستقل بودن؛ آیا آنقدر که فکر می کنید مستقل هستید؟ با انتخاب یکی از 3 لباس، آن را بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا