;
سرگرمی

کدام یک از افراد حاضر در رستوران پدر واقعی کودک می باشد؟

آزمون شناسایی پدر واقعی کودک: در آزمون شناسایی پدر واقعی کودک تصویری از یک محیط فست فود را مشاهده می کنید که در آن کودکی را به همراه سه فرد بزرگسال می بینیم،کودک که بسیار گرسنه می باشد پدرش را صدا می زند و از او میخواهد که برایش غذایی را بخرد و واکنش سه فرد بزرگسال این گونه است،یکی از آن ها می گوید نمیداند که کودک در چه موردی صحبت می کند و دیگری نیز خودش را با گوشی مشغول کرده و فرد سوم نیز بی اعتنا به کودک می باشد.

حال با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر مشاهده میکنید باید در کمتر از 5 ثانیه پدر کودک را شناسایی کرده و بگویید پدر واقعی کودک چه کسی می باشد.

تصویر آزمون شناسایی پدر واقعی کودک

آزمون شناسایی پدر واقعی کودک 1

.

.

.

این سوال یا معمای تصویری مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و نیز قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد.سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. این قبیل مطالب در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای محک زدن ما وتوانائیهای ما باشند.این قبیل سوالات می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی پدر واقعی کودک

با توجه به تصویر مردی که پشت خود را به همه کرده است پدر واقعی کودک می باشد،هر دوی این افراد دارای ابرو ها و موهایی به رنگ زرد می باشند.

خیلی جالبه: ملا نصرالدین و داستان دیگ: دیگ همسایه ملا نصرالدین بچه به دنیا می آورد!

آزمون شناسایی پدر واقعی کودک 2

آیا آزمون شناسایی پدر واقعی کودک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

چالش تیزبینی: آیا می توانید در کمتر از 12 ثانیه عدد 8 را در بین همه این حروف تشخیص دهید؟

تست روانشناسی شخصیت ذاتی شما چگونه است؟ نتایج غافلگیر می کند

عکس های جالب: پرنسس های دیزنی اگه چاق بشن، این شکلی میشن+ کدوم بهتره؟

حتمن بخوانید: داستان مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

حتمن بخوانید: بهترین داستان های طنز بهلول؛ کوتاه و خواندنی و به درد بخور

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. خب توی هر تست ی چیز میگیم اولا حتما پدر پسر موهاشون همرنگ نیست دوم دستبند دست بچه و مرد وسطی یکیه و اینکه در چنین تستی همچین چیزی اتفاقی باشه احتمالش کمه سوم حتی از روی زبان بدن هم معلومه باباهه داره بچش رو ایگنور میکنن
    وقتی داره پدرش رو صدا میکنه سمت راستی عصبی میشه اما بر نمیگرده ببینه چ خبره چون میدونه ربطی بهش نداره سمت چپی چون هیچکس قبل خودش نیست متعجب برمیکرده ک ببینه منظورش کیه

  2. جوابتون اشتباهه اون مدرده که کلاه داره پدرشه چون دست بنداشون شبیه همه و از کجا معلوم که پرش باید موهاش همرنوش باشه

  3. جوابتون اشتباهه اون مرده که کلاه داره پدرشه چون دست بنداشون شبیه همه و از کجا معلوم که پدرش باید موهاش همرنگش باشه تازه اون مرد وسطیه کلاه داره و نمیشه فهمید موهاش چرنگیه شاید همرنگ موهایه پسره باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا