;
سرگرمی

آزمون شناسایی پلیس تقلبی،اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی پلیس تقلبی : بخش سرگرمی گفتنی امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. در واقع این سوال می تواند دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در آزمون شناسایی پلیس تقلبی باید بتوانید، افسر تقلبی و غیرواقعی را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی پلیس تقلبی

شما باید با دنیال کردن شواهد موجود در تصویر که در اختیارتان گذاشته شده، افسر غیرواقعی را از افسران اصلی پلیش تشخیص دهید. مطمئن هستیم که شما با کمی دقت و تمرکز و همچنین دنبال کردن اطلاعات به مانند یک کارآگاه، خواهید فهمید که افسر تقلبی کیست؟ به نظر شما چه کسی پلیس واقعی نیست؟ اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی پلیس تقلبی را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی پلیس تقلبی فقط 8 ثانیه وقت دارید.

شاید جالب باشد: حقیقت عجیب: می دونستی شکل ناف شما نشون می ده چقدر عمر می کنید؟!

آزمون-شناسایی-پلیس-تقلبی-1

جالبه: اگه بتونی آزمون اشتباهات تصویر خیابان رو در 14 ثانیه تشخیص بدی جزو تیزبین ها قرار میگیری؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: اگه چشمان عقابی داری 3 تفاوت تصویری ناخدا گاو رو در مدت 10 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون هوش تقسیم مربع؛ در 10 ثانیه بگین چجوری میشه با 4 چوب کبریت مربع رو به دو قسمت مساوی تقسیم کرد؟

پاسخ آزمون شناسایی پلیس تقلبی

امیدواریم توانسته باشید که پلیس تقلبی را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

آزمون-شناسایی-پلیس-تقلبی-2

شواهد را ببننید. مرد پلیس سمت راستی یک پلیس واقعی نیست. کلاه او هیچ آرمی ندارد. همچنین به دستبندی که به کمر بسته است دقت کنید. بیشتر شبیه دستبند اسباب بازی است. بی سیم او هم شبیه یک بی سیم واقعی نیست. همچنین به آرمی که روی بازوی او وجود دارد هم دقت کنید. مشخص است که به نحوی ناشیانه دوخته شده است.

ببینید: تست هوش ریاضی عدد 3؛ این تست هوش را در 10 ثانیه میتونی حل کنی؟

فواید بلند مدت تست هوش تصویری و معما چیست؟

بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری ظرف غذا؛اگه سه تا تفاوت تصویر رو 7 ثانیه ای پیدا کنی آخرت دیدی!

تمرین ایجاد ارتباطات مؤثر

بازی‌های معمایی و تست هوش‌ها معمولا به صورت گروهی انجام می‌شوند. همین موضوع می‌تواند به تقویت مهارت‌های افراد در بهبود بخشیدن به ارتباطات اجتماعی‌شان کمک کند. زمانی که شما با هم‌گروهی‌های خود در تعامل و ارتباط قرار می‌گیرید، در واقع، در حال تمرین کردن هم‌فکری، ارتباط مؤثر برقرار کردن با دیگران و سازگاری با جمع هم هستید.

یادگیری و تمرین تفکر حل مسأله

بازی فکری در قالب معما و تست هوش، دستاوردهای فراوانی برای‌تان به همراه خواهد داشت. تقویت قدرت تصمیم گیری، افزایش میزان صبر و حوصله و توانایی سازماندهی و منظم کردن افکار از جمله رهاوردهای بازی‌های فکری به این سبک است. بازی‌های معمایی به شما یاد می‌دهند که چطور یک مسأله را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا قابلیت بررسی ابعاد مختلف آن میسر شود. تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های درخشان بازی‌های معمایی است. از این نترسید که شاید از عهده این بازی‌ها برنیایید. خجالت را کنار بگذارید و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تان بیشتر حساب کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

افزایش ضریب هوشی

تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود

این مطالب هم جالبه بخوانید:

تست هوش ریاضی شانه تخم مرغ؛95 درصد شرکت کنندگان آزمون در مدت 10 ثانیه نتونستند تعداد تخم مرغها رو بگن!

اگر چشمانت مثل عقاب تیزه 3 تفاوت تصویری اسباب بازی های خندان را در مدت 10 ثانیه پیدا کن؟

9 رفتار و کارهایی که نشان می دهد در خانواده ای فقیر بزرگ شدید، حتی اگر مخفی کنید!

آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

بازی هوش چوب کبریت؛ تو چند ثانیه میتونی با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله رو درست کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا