;
سرگرمی

کارمندی که جمله را بر روی درب اتاق مدیر نوشته است را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی کارمند خرابکار: در تصویر آزمون شناسایی کارمند خرابکار، شما با یک صحنه خاص روبرو هستید. یکی از کارمندان بر روی درب اتاق آقای رییس جمله ای مبنی بر احمق بودن وی نوشته است. شما باید فردی که این کار را کرده است شناسایی کنید. برای انجام این کار فقط 3 ثانیه فرصت دارید. آیا می توانید او را شناسایی کنید؟

این روزها پرداختن به بازی های فکری در فضای اینترنت به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده اند. این سرگرمی اگر چه در ابتدا فقط می تواند جنبه سرگرم کننده داشته باشد، اما در بلند برای رشد و تقویت تمرکز، حافظه و حتی چزئی نگری مفید واقع شود. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی کارمند خرابکار را می بینیم و مورد بررسی قرار می دهیم.

این داستان خیلی جالبه: داستان گدایی که ساکنان یک شهر را اُسکول کرد

تصویر آزمون شناسایی کارمند خرابکار

آزمون شناسایی کارمند خرابکار 1

.

.

.

حل معماها می تواند یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما باشد و شما را وادار به توجه به کوچکترین جزئیات کند. این معماها در نگاه اول آسان به نظر می رسند، اما اگر با دقت بیشتری بررسی شوند ممکن است سخت باشند. این کاملاً به توانایی های شناختی شما همچون دقت، تمرکز و نیز جزئی نگری شما بستگی دارد. آزمون شناسایی کارمند خرابکار به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی کارمند خرابکار

زن اول از سمت چپ این کار را کرده است. او نگاهی توأم با رضایت بر لب دارد و ماژیکی را با آن این کار را کرده است درون جعبه ای که در دست دارد پنهان کرده است. در ابتدا به نظر می رشد که او کتاب در دست دارد، اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که آن شی جعبه است نه کتاب. شما چه فکر می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آزمون شناسایی کارمند خرابکار 2

آیا آزمون شناسایی کارمند خرابکار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

این مطالب هم جذابه:

فقط تیزبین ترین چشم میتواند سه تفاوت تصویر را در 8 ثانیه پیدا کند!

بگو اول چی دیدی تا بهت بگم دارای چه شخصیتی هستی!

اگه ادعا میکنی باهوشی، فرد مرده را در تصویر شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا