;
سرگرمی

اگه ادعا میکنی باهوشی، فرد مرده را در تصویر شناسایی کن!

آزمون شناسایی فرد مرده در اداره: در چالش تصویری امروز شما باید بتوانید در تنها 6 ثانیه فرد مرده در تصویر را شناسایی کنید. آزمون شناسایی فرد مرده در اداره  از جمله سوالات تصویری است که روند پاسخگویی به آن چندان آسان نیست و شما باید بتوانید با تیزبنی و دقت و تمرکز بالا آن را رمزگشایی کرده و پاسخ دهید. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد مرده در اداره نگاه کنید. همانطور که اشاره شد، این آزمون تمرکز و دقت زیادی لازم دارد. لذا تلاش کنید خود و ذهنتان را از تمام دغددغه های زندگی آرام کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس به تصویر آزمون شناسایی فرد مرده در اداره نگاه کنید و بگویید کدام یک از این افراد مرده است.

این بازی هم جالبه: بازی حدس کلمات: با حدس این کلمه نشون بده یه فارسی زبان اصیل و دو آتیشه ای!

 

تصویر آزمون شناسایی فرد مرده در اداره

آزمون شناسایی فرد مرده در اداره 1

.

.

.

طراح آزمون شناسایی فرد مرده در اداره معتقد است که تنها کسانی که دارای قدرت بینایی عالی و دقت بالا هستند می توانند در مدت زمان تعیین شده فرد مرده در تصویر را شناسایی کنند. شما با دادن پاسخ درست می توانید ثابت کنید که یک فرد نکته سنج، دقیق و تیزبین تمام عیار هستید. اگر می خواهید اطرافیان خود را نیز بسنجید، این آزمون را با آن ها به اشتراک بگذارید. فرصت خوبی است که شما با حل این معمای تصویری ثابت کنید استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و می توانید با توانائی ها و مهارت های شناختی بالای خود، هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده در اداره

عده زیادی مردی که لباس سفید پوشیده است را به عنوان فرد مرده معرفی کرده اند و دلیلشان هم وجود لکه های خون بر روی پیراهن وی می باشد ولی باید گفت که لکه قرمز موجود روی پیراهن وی مربوط به جوهر خودکاری می باشد که روی میز قرار دارد، عده زیادی نیز مردی که سیم تلفن به گردنش داشته اند را به عنوان فرد مرده معرفی کرده اند و دلیلشان هم پیچیدن سیم تلفن بر دور گردن وی می باشد،وی قصد خود  کشی داشته و این کار نمی تواند باعث مرگ وی شود چون هنگامی که انرژی برای وی باقی نماند سیم از دستانش رها می شود و زنده می ماند.

فرد مرده زنی است که بر روی صندلی نشسته است،وی نیز قصد خودکشی داشته است و به همین دلیل سیم قهوه ساز را در دستانش گرفته است،اگر دقت کنید انتهای سیم لخت می باشد و برق گرفتگی با ولتاژ بالا باعث مرگ انسان می شود.

آزمون شناسایی فرد مرده در اداره 2

آیا آزمون شناسایی فرد مرده در اداره را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

مهارت های تحلیلی خود را با حل این معما در کمتر از 10 ثانیه امتحان کنید!

10 سوال طلایی که می فهمی شغلت رو دوست داری یا نه!

با تیزبینی و هوش بالای خود میتونید بگید کدوم یک از این خانمها یک زن نمی باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا