;
سرگرمی

مثل هرکول پوآرو اگه باشی به راحتی میتونی بگی کدوم کودک ربوده شده است؟

آزمون شناسایی کودک ربوده شده: در تصویر آزمون شناسایی کودک ربوده شده ما با دو تصویر متفاوت از دو کودک مواجه هستیم که هر کدام در اتاق های خود مشغول استراحت می باشند و به خواب فرو رفته اند،همه چیز تا اینجا عادی به نظر می رسد ولی باید گفت یکی از این دو کودک ربوده شده و گروگان گیران در قبال آزادی وی درخواست پول از خانواده وی نموده اند.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید در 7 ثانیه با ذکر دلیل کودکی را که ربوده شده است سناسایی نموده و هوش و تیزبینی خود را محک بزنید؟

پیشنهادی: ضریب هوشی بالای خود را با حل این چالش حرکت 2 چوب کبریت در کمتر از 15 ثانیه ثابت کنید!

تصویر آزمون شناسایی کودک ربوده شده

آزمون شناسایی کودک ربوده شده 1

.

.

خیلی جالبه: شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

.

بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایت اینترنتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها میتوانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد.

خیلی جالبه: آیا قدرت هوش شما می تواند معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12 ثانیه حل کند؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی کودک ربوده شده

کودک سمت چپی ربوده شده است، با توجه به جنسیت وی که یک پسر می باشد و کامیون اسباب بازی که وی در دست دارد نشان از علایق وی به این گونه اسباب بازی ها می باشد. درحالی که پوسترهای روی دیوار نقش های مورد علاقه دختران و عروسکی که کنار تخت می باشد مخصوص دختران می باشد و ربطی به وی ندارد.

جالبه: اگه خیلی دیدت قوی باشه می تونی تفاوت های دو تا اسب رو ببینی!

آزمون شناسایی کودک ربوده شده 2

آیا آزمون شناسایی کودک ربوده شده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

دکمه بازگشت به بالا